RSS

Salutare.

02 Ian

Hop şi eu pe aici, la început de drum. So, am în plan să postez despre viaţa mea de zi cu zi, cu bune, cu rele…să sperăm ca mai multe bune decât rele. De asemenea, o să scriu si despre seriale tv/filme poate chiar şi despre romane. Pentru că sunt pasiunea mea, pentru ca imi omor timpul liber cu ele, pentru că aşa vreau.

Buun, asta am lamurit-o, acum să lămuresc titlul blog-ului, bănuiesc că sunteţi curioşi, aşa un picuţ măcar. Deci, am prins vara trecută o carte foarte bună, care m-a impresionat: ” Istoria iubirii” , scrisă de Nicole Krauss.  „Un roman de dragoste (cum altfel), cautare, copilarie, prietenie, credinta şi resemnare.” -ca să citez pe cineva. Unul dintre personaje folosea „şi totusi ” din 2 in 2 propoziţii, dar reuşea să o facă în aşa fel incât umplea de insemnătate acele vorbe simple. Simple în alte contexte, simple de obicei. Dar precum spuneam, nu şi in această carte.

Aşa, am elucidat si secretul titlului. Cel puţin aşa sper. Dacă nu, pune-ţi voi frumos mâna pe carte şi citit-o, nu o să regretaţi…oricum aţi uitat cand aţi citit ultima carte. Am I right?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 2, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
