RSS

Anul 2009-tot ce a fost şi nu va mai fi.

03 Ian

seasons
M-am hotărât, finally, să scriu despre anul ce a trecut. Exact aşa cum a fost el, cu parţile lui bune şi cu părţile lui proaste.

Ianuarie-Februarie:

Zăpadă. Sau cel puţin la aia visam prin Ianuarie. A venit şi ea, o zăpadă slabă, pe o temperatura cu plus in faţă, din păcate. A fost o luna frumoasă, o lună in care am ars-o pe Milcov, pe Iancu şi pe cornuri cu ciocolată.De asemenea, am început şi să ascult hip hop românesc-Nimeni Altu, Nane…Deh, ce vremuri…În fiecare seară pe afară, distracţie, alea alea. Dar s-a terminat şi aceea fază, orice lucru bun durează puţin…sau mai bine zis, o minune nu ţine mai mult de 3 zile. Ufff, e Akon-Right now pe fundal şi imi aminteşte de luna Februarie…luna in care am fost….fucked up. Mai fucked up de atât nu am fost veci. Prietenii pot confirma. Dar să incepem cu începutul.

A venit februarie. A fost luna cea mai urâtă şi în acelaşi timp cea mai frumoasă din 2009. De ce? Pentru că am cunoscut o fată. Una specială. Cel puţin aşa am crezut…şi aşa îmi place să cred. Dar cum ghinionul e cu mine, am reuşit să-mi rup piciorul exact in perioada asta. Ghips, stat in pat imobilizat….Numa’ distracţie, pana mea. Atăt numai că eram fericit pentru că o aveam pe ea. Dar şi partea asta de fericire s-a terminat, fără măcar să inceapă bine. Şi am rămas cu un picior rupt şi o inimă frântă. Apropo de asta, să vă spun ceva ce probabil că nu ştiaţi. Sufletul poate să doară. Da, la modul cel mai propriu cu putinţă…Doare ca o rană deschisă. În sfărşit, am trecut cumva şi peste iarna. Aşa încet şi şchiopătând.

Martie-Aprilie-Mai

Nimic spăşial. Sau cel puţin nimic de ţinut minte. Neeext.

Iunie-Iulie-August

S-a terminat şcoala, a venit vacanţa. Uraa…ura e în suflet. M-am apucat fain-frumos de sală, m-am mutat provizor la bunica…şi aşa mi-am pierdut jumătate de vacanţă. Mă simţeam naşpa şi singur, până să-mi dau seama care era problema…prietenii. Îmi era dor de prietenii mei cu care pierdeam zilele şi nopţile de vară. Aşa că mi-am luat catrafusele şi m-am mutat back home. Home sweet home, mai ales că eram sngur acasa 24 din 24…Restul a fost distracţie şi numai distracţie. Aaa, şi m-am apucat de fumat. De ce? Pentru că aşa visasem căteva nopţi la rând, deci eram curios…

Septembrie-Octombrie

A reînceput şcoala, am regretat că s-a terminat vacanţa. In rest, plictiseală.

NOIEMBRIE

E scris cu majuscule pentru că e luna în care m-am născut. Mi-am petrecut ziua de naştere cu un prieten, la un film şi prin mall. Iar mai tărziu, când deja era seara şi ploua, eu incercam kong-ul pe rondourile din Mărăşti. Se crucea lumea.In concluzie, mi-am petrecut frumos ziua.

PS: în legătură cu filmul: Fetelor, când mai mergeţi la următorul film din seria Twilight, va rog eu mult, nu mai faceţi de parcă acum aveţi orgasm…d-ăla multiplu încă. Ce, nu aţi mai văzut un bărbat care a tras la sală si a băgat proteine până iau ieşit pe ochi? Dacă nu, atunci vă inţeleg….da comutaţi-va pe silent mode, inainte de film, numai să vibraţi, fară să mai şi gemeţi…

Decembrie

Ningeeee…ăsta e cuvăntul cel mai potrivit pentru Decembrie. În rest, ne-am bucurat şi noi ca tot omu’ că s-a terminat şcoala mai repede.

Am mai mers la patinuar, am mai mers la o băută, la o ţigară…apropo de asta, iar s-au scumpit, băgami-aş. Banii pe card.

Ză end

Cam ăsta a fost 2009-le pentru mine. Usual shit şi câteva chestii nu chiar atât de usual. Pentru voi cum a fost?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 3, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
