RSS

Nervi.

03 ian.

Sunt nervos. De ce? De multe. Dar mai ales pentru că începe şcoala. Începe dom’le, şi eu sunt ănvăţat să mă culc la 7 dimineaţa şi să mă trezesc la 3 dupa-masa. No, nu ştiu cum o să fac eu acum încât să mă trezesc la 6. Uite, acum mai este o oră până la 6 şi mie imi arde de scris. Now how cool is that? It isn’t. Pentru că mi-am futut tot fusu’ orar. Şi-s nervos. Sunt nervos pt că am chef de orice, numai de şcoală nu. Nu am chef de Curta care să îmi spună ca am nşpe zeci de absenţe. Nu am chef de Kiss( a se citi Kiş, băi) care să-mi spună ca mă fute ea cu cea mai grea teză la mate. Meargă-n măsa, eram bolnav când au dat teza, ce era să fac.Da’ ea nu şi nu. Nu am chef de Manilici care în ultimul timp s-a şmecherit si iţi fute un 4 pe când te aştepţi mai puţin. Nu am chef să stau la şcoală până la 3. Nici măcar până la 2. Şi totuşi.

Să privim partea bună a lucrurilor.Îmi revăd colegii, povestim cum ne-am omorat ficaţii in vacanţă, ne batem joc de curta, mă duc la sală…Câcat, tot alea de mai sus sunt mai multe. Asta este, păţeşti. Vorba cuiva.

E 5 am. Şi eu mă duc la patinoar azi. Dacă nu se trage cel cu care trebuie să mă duc. Cică musafiri. Numa să te prind că nu ai musafiri şi stai acasă. Gata, am terminat. Sunt prea nervos şi risc să rămân fără câteva taste.Aaaa, era să uit. Pe măine sau dacă vreţi azi da’ când se face ziuă, am pregătită o surpriză. O să analizez anu’ 2009, cu bune, cu rele. Câcat, parcă văd că tot alea rele o să fie mai multe. Totuşi, să speram că mă însel.

Noapte bună…Sau dimineaţă plăcută.

 
Un comentariu

Scris de pe ianuarie 3, 2010 în Diverse

 

Un răspuns la „Nervi.

  1. ratonX

    ianuarie 3, 2010 at 3:56 pm

    al dracu esti ma :))

     

Lasă un comentariu