RSS

Sărbătorile de iarnă: Craciunul şi reve… şi atât.

03 Ian

Au fost frumoase, dar au trecut…la fel ca şi vacanţa: prea repede.

Ce poate fi mai distractiv decât să aştepţi pe cineva, in noaptea de ajun, in frig, cu o sticlă de whiskey in mana şi cu tigările in buzunar? Nimic, vă spun eu, nimic, a fost a dreacu’ de distractiv. Să mai spun şi că toată petrecere era planificată la acel cineva in casă? Da’ nu-i nimic, sunt consolat de mic…Si enervându-mă la culme, am plecat cu 2 amici…undeva. Cert e ca am răbdat frig si era întuneric. Asta până să desfacem sticla buclucasă, care a inlocuit cu succes caloriferul. Intunericul l-am dovedit cu un led de la telefon. „Asta da noapte de Crăciun…” mă gândeam eu cu amar şi am dat groapă la primul pahar de whiskey, spre uimirea unui amic care nu prea le are cu tariile. „Fuck it, incă un pahar!” Şi aşa am ajuns să văd partea plină a paha…sticlei, care era considerabil mai mică decât partea goală. Buun. Adică nu bun, rău, nu mai puteam sta in fund. De statul in picioare îmi e frică să mai vorbesc. Se face 3 dimineaţa, si apare şi cel la care trebuia să mergem in first place. Şi-a primit înjurăturile de rigoare, desi abea mai puteam vorbi bine. Cam ăsta a fost Crăciunul. Ăăă de fazele alea urăte nu vă mai zic, că nah…

După Crăciun am început cu patinajul. Si încet-încet am reuşit să ma ţin bine pe patine, chiar şi să pun frână. Râdeţi voi râdeţi, da’ aia e partea cea mai grea, din ce am învăţat până in prezent.

Şi aşa ajungem la rev…rev…revelion. Uff, am reuşit să zic. Cert e că despre rev nu o să vă zic nimic. Poate pentru că e secret, poate pentru că nu vreau, poate pentru că nu îmi amintesc. Alegeti ce vă convine, I don’t give a shit. Şi totuşi. Cineva ştie despre ce s-a întâmplat de rev. Dar şhhhh…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 3, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
