RSS

Prima zi de…şcoală!??

04 Ian

Prima zi de şcoala. Pentru unii. Eu am dormit până la 15. Si am vrut să mă duc, pe bune, chiar am vrut…da aşa chef nu am avut, plus că îmi era un somn de parcă nu aş fi dormit all night long.

M-am ales cu nişte absenţe, pe langa grămada aia pe care o mai am. Fuck. Nimic nu mă disperă mai tare decât inceputul şcolii. Iar să te obişnuieşti cu trezitul, iar să te obişnuieşti cu statul la şcoala…nasol rău. Da mâine mă duc, nu mai fac prostii. Oricum, o să fie mai naşpa decât naşpa, sunt sigur de asta.

Aaa şi m-a mai disperat ceva azi. Bunicii. Păi Doamne iartă-mă de unde le vin aşa idei in cap?? Pfff, mă enervez degeaba. Sunt bătrâni şi trebuie să-i iertăm. Cică.

Nah, a venit mama cu mâncarea şi ar cam trebui să inchei. Să-mi iau şi eu micul dejun…

Ne mai auzim…and don’t forget…school sucks!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 4, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
