RSS

Vin roşu şi mult calm.

05 ian.

„Aici nu e logică, aici e realitate şi vis.

So, dacă nu ştiaţi, îmi place să-mi petrec o parte din timpul liber citind bloguri. Într-o zi l-am descoperit şi pe acesta despre care am de gând să vorbesc…Şi uite că stau de 5 minute şi nu ştiu ce să scriu…De ce? Pentru că nu îl pot descrie în cuvinte. E atât de bine scris, scris cu inspiraţie, scris cu sufletul, scris cu inima…Îl citeam, mă minunam şi mă gandeam că respectiva fată care l-a scris are peste 25 de ani sigur…şi la un moment dat citesc, intr-un post, că are 15 ani…am rămas mască. Puţine fete de 15 ani sunt în ziua de azi care să scrie fără „sh”, „tz” şi alte aberaţii gramaticale…pe când ea, pe lângă faptul că scrie corect gramatical, mai şi scrie pagini întregi, pagini la care nu te plictiseşti, pagini pe care le citeşti şi le reciteşti cu plăcere. Cel puţin eu i-am citit intregul blog de câteva ori…

Toată admiraţia din partea mea, şi iţi doresc mult succes în continuare. Mai jos aveţi link-ul de la blog, lectură placută.

 
2 comentarii

Scris de pe ianuarie 5, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Vin roşu şi mult calm.

  1. andra :)

    ianuarie 5, 2010 at 1:12 pm

    heeei, multumesc mult 🙂 .
    am sa iti citesc si eu blogul imediat, nu am mai dat de el pana acum.
    suces si tie, si multumesc inca o data! >:D<

     
  2. Claudia ...

    noiembrie 19, 2011 at 9:18 am

    Am citit si eu blog’ul ..e super ..L-am citit de n ori ..Te-as ruga daca mai stii blog’uri de genul sa-mi zici si mie ;;)

     

Lasă un comentariu