RSS

Cumicu-Respect man.

06 Ian

Dacă nu ştiţi cine e Cumicu…puteţi să vă spânzuraţi. Un om care merită tot respectul, un om în ale cărui versuri nu ai cum să nu te recunoşti. Nu ai cum să nu fi emoţionat, mai ales la unele versuri, scrise cu inima. I-am ascultat albumele sute şi sute de ori, le ascult dimineaţa când mă duc la şcoala, le ascult când vin acasă, le ascult mai tot timpul şi pe versurile lui adorm. Ei bine, poate vă întrebaţi dacă nu m-am plictisit. Ei bine, nu. De fiecare dată cand ascult o piesă de-a lui, parcă e altfel, parcă imi place mai mult decât data trecută când am ascultat-o. Oricât de trist m-aş simţi, dacă ascult versurile lui mă simt mai bine.

Ei bine, acest minunat om a decis să se retragă din hip-hop. Zi de doliu pentru mine. Aşteptăm următorul album, ultimul de astfel…

La final, o să scriu câteva dintre versurile mele preferate. Poate şi ale voastre…

Sti…pe masura ce anii trec si distanta dintre noi ramane aceeasi
Zilele parca trec tot mai greu
Si m-ai acuzat odata ca nu stiu sa-ti arat ca tin la tine
De fapt esti singura care conteaza, singura pe care o iubesc
Si stiu ca te-ar durea sa auzi chestiile astea
Tocmai de aceea prefer sa nu auzi niciodata piesa asta
Dar totusi trebuia sa tï le spun cumva, nu?


Inainte sa ies pe usa o sa va-njur din antreu
Zic de pusti de bani gata , de orice derbedeu
Le doresc sa traiasca un minut in locu’ meu
Si sa spuna dup-aia ce e si ce nu e greu


Zilele trec din calendar..trec
Mereu incerc sa las tot sa plec
Singur in pat nimic nu-mi taie greata
Si doar tavanu’ mai imi spune „Buna dimineata”


Sa stai singur intre patru pereti s-astepti minuni
Sa asculti de altii si sa crezi in minciuni
Sa renunti si sa-ti bagi pula in ele promisiuni
Sa fii nervos dimineata ca e iarasi luni


Am iubit-o, dar ea l-a vrut pe altu’
Mi-a spus: „Ceva scartaie….” aha patuuu!
Incearca sa zambesti urmeaza sfatu’:
„Fi fericit toate trec bah da-le dreacu”


Şi ar mai fi, dar mă opresc aici. Respect man.

 
Un comentariu

Scris de pe Ianuarie 6, 2010 în Diverse

 

Un răspuns la „Cumicu-Respect man.

  1. eu!

    Aprilie 5, 2010 at 2:39 pm

    Cumicu face parte din artistii care canta ce traiesc..imi place mult ce scrie.Cum sa nu indragesti omul, artistul si muzica lui?
    Tot respectul meu!

     

Lasă un răspuns

 
