RSS

Summer time.

08 Ian

Îmi e dor de vară. Al naibii de dor. Ştiu, de obicei spun vara că aştept iarna, şi iarna că aştept vara. Dar acum sunt convins, vara e cel mai frumos anotimp.

De ce? Păi, în primul rând e vacanţă. În al 2-lea rând, e distracţie la greu.

Îmi e dor de soare, îmi e dor de căldură, îmi e dor de pantalonii scurţi şi de tricou, îmi e dor de nopţile de vară…De fiecare dată, iarna, zgribulindu-mă de frig, îmi aduc aminte, cu drag, de vară. Cum ieşeam afară de nebuni, pe arşiţa aia, neavând râbdare să aşteptăm seara. Cum adunam câte zece sticle de apă şi apoi ne udam cu ele ca nişte copii, fără să ne pese de haine. Cum căutam ca disperaţii câte o umbră ca să nu cădem jos de căldură, de atâta plimbare.

Iar când seara venea. o luam de la capăt, însă acum nemaiavând problema caldurii. Ne strângeam o grămadă pe câte-o bancă, fetele pe bancă, noi pe jos, ca nişte gentleman-i ce suntem :D. Ne jucam orice, chiar dacă erau jocuri de „copii”, important era să ne distrăm. La maxim.

Cine nu îşi aminteşte cu drag şi cu un zâmbet larg pe faţă de jocurile copilăriei? Ei bine, vara, de dragul acelor vremuri, ne jucam. Seara, stăteam afară până tărziu, fără să ne gândim la vreo problemă. Nu aveam probleme. Singura noastră grijă era să ne gândim la cum ne vom distra mâine…şi poimâine…şi…

Vara este anotimpul în care fac cei mai mulţi km pe jos :-). Cutreier dealuri, câmpii, de dragul naturii şi al aventurii( oops, rimă). Îmi place să găsesc locuri noi din natură, să parcurg 3 dealuri şi să ajung rupt acasă, seara.

Dap, vremuri foarte frumoase. Summer, I miss you so much…

PS: V-am făcut un pic dor de vară? 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 8, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
