RSS

Aşa, ca de sfârşit de săptămână…

10 Ian

…m-am gândit să mai postez ceva pe blog, că de 2 zile am fost plecat. Cum unde? La bunici. Doar îmi era dor de Daciuţa mea. Care în sfârşit a beneficiat săraca de o reparaţie şi de o alimentare. Că eram pe roşu…ăăă galben de mult cu ea. Mai trebuie să montez boxele alea pe ea, şi gata deocamdată.

Tare îmi e ciudă că am ratat un antrenament de parkour…sâmbătă asta. Mă trezesc pe la 10 in vibraţiile bine-cunoscute si foarte enervante ale telefonului…

-Da…

-Salut, spider sunt, scuza-ma daca te-am trezit…

-Hmm, nu m-ai trezit( căscând),spune

-Uite, au venit nişte băieţi din alta localitate, dacă vrei să vi…

-Îhhhî, să văd ce program am, te sun când aflu..

-Ok.
După care am aterizat direct înapoi în pat. Nu trec nici 10 minute, nici nu apuc să readorm, că iar sună telu’…

-Da

– În 5 minute să fi gata, plecăm la juc.

-Îhhhî

După care m-am trezit de-a binelea, îmbracarea în 3 minute, căutat canistră in 2 şi dus am fost…Ajuns acolo, ne-am chinuit cu preaiubita Daciuţă vreo 2 ore până din 3 electromotoare stricate am reuşit să facem unul bun. Dacia, pentru mecanicul din tine! 🙂 Apoi am făcut o scurtă plimbare pân’ la magazin, numa-ncet că altfel radio sanţ îşi ridică antenele şi e on-air:

Vai tu, vezi cum mere cophilu’ ăla cu maşina? Vai tu, oare are carnet?

Ioi tu, da să vezi ce frâne pune, era să îmi lovească maşina(inexistentă de altfel)

De asta mă disperă satele. Lumea nu îşi vede numai de ograda personală, are grijă şi de cea a vecinului. Mai ales Duminica, fereasca Dumnezo’…Stau în poartă şi bârfesc, de la lumea care trece pe stradă până la Lelea lui Ion potcovaru’ care ai tulai iştenem, va să zică iar e gravidă…

Asta este, nu le putem schimba mentalitatea oricât am încerca. Nah, să revin. M-am mai plimbat de 2 ori, după care m-am dus acasa and bla bla bla şi m-am culcat. Am venit azi acasă…cu ocazie. Când m-am uitat la şofer, am zis clar, cocalar. Am nişte instinte în privinţa asta, mai nou…Nu trec nici 5 minute şi aud Guţă pe sistem. Mdaa. Când m-am dat jos din maşină am văzut şi numărul…ZEU…O da. Şi mai sus, unde trebuia să scrie modelul maşinii scria…ia ghiciţi..ZEUL 🙂 . Mâncaţi-aş, cu freza aia gelată pe spate, exact ca un zeu te vedeam… 😀

În rest nimic important. Doar că îmi e ciudă un pic că mâine e Luni. Dar îmi e ciudă mai puţin decât de obicei. Which is good.

Ne mai auzim. Si nu uitaţi: Always wear a condom. 😀


 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 10, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
