RSS

20 de lucruri pe care probabil că nu le ştiai despre mine…

13 Ian

So, 20 de lucruri pe care nu le stiai despre mine. Sau dacă mă cunoşti bine, probabil că le ştiai. Să-i dăm drumu’ :

1. Urăsc piţipoancele. Who doesn’t? Ai 15 ani, ai fiţe în cap, te crezi mare cuceritoare? Poţi să mori.

2. Întotdeauna o să aleg o fată cu care mă înţeleg bine, are ceva în cap, suntem pe aceeaşi lungime de undă, chiar dacă nu e nu ştiu cât de frumoasă, în defavoarea uneia care arată foarte bine dar are în cap…extratereştri.

3.Hip Hop-ul este viaţa mea, şi dacă nu ascult măcar o piesă pe zi, mor.

4. Liceul m-a schimbat, ca să zic aşa. În 2 ani m-am schimbat cât nu m-am schimbat în 15. Dacă în bine sau în rău, asta e partea a 2-a.

5. Cum spunea şi un prieten, pot să-mi număr adevăraţii prieteni pe degetele de la o mână.

6. Urăsc manelele şi cocalarii. Nici măcar la un chef nu mă pot rupe pe o manea, decât dacă sunt extrem de beat.

7. Legat de punctul de mai sus. Dacă nu simt muzica, nu pot dansa.

8. Nu-mi place ca eu să fiu beat şi restul cu care sunt să fie treji. Sau viceversa. Ori suntem toţi rupţi, ori nimic.

9. Nu-mi place să fumez singur şi nu-mi place să fumez pe stradă. Însă dacă nu am cu cine, practic ambele chestii.

10. Urăsc lumea care mă judecă fară să mă cunoască.

11. Nu am rănit niciodată o fată, şi nici nu o so fac veci.

12. Nu-mi plac fetele bete, cea mai urâtă imagine. Şi nici nu profit de o fată beată.

13. Îmi plac serialele şi filmele la nebunie.

14. Nu am iubit decât odată, şi nu o să mai pot iubi la fel vreodată.

15. Cel mai mare dezastru care mi se poate întâmpla e să-mi uit căştile acasă. Sau să mi se decarce telefonul.

16. Îmi place să citesc, am citit sute de romane.

17. Visez cu ochii deschişi. Visez, iar apoi mă trezesc la realitate, cu un zâmbet pe faţă. Când îmi dau seama că e doar un vis, îmi piere zâmbetul.

18. În ăştia 17 ani de viaţă, am trecut prin mai multe porcării decât a trecut altu’ intr-o întreagă viaţă.

19. Îmi e ciudă că m-am apucat de fumat. Îmi e ciudă că s-au scumpit iar.

20. Urăsc ţigările mentolate. În special LM verde de care bagă mama. Nu ştiu cum poate fuma porcăriile alea 😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 13, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
