RSS

Oameni bătrâni+alcool=combinaţia fatală.

13 Ian

Nu ştiu alţii cum sunt, sau ce i-a marcat în copilărie, dar pe mine m-a marcat foarte mult oamenii bătrâni care se fac praf. Dat fiind că am o bunică care le cam trage la măsea, şi la vârsta ei înaintată, în copilărie îmi era frică de alcool. Pe bune. Ţin minte că spuneau că nu o să beau nici măcar o bere…

So, azi am avut iar de a face cu un specimen de babă beată. Mă trezesc pe la 2, cu o durere de cap cât mine de mare. Vreme de câcat, stare de câcat. Mă pun la calc, când văd pe cineva la poartă. Ies afară, văd că e o vecina, o caută pe mama. Ok, îi spun la mama, iese afară, nimic special până acum. Mă grăbesc să ma îmbrac, că eram în pijama încă. Abea mi-am luat pantalonii pe mine, când întră asta în bucătărie. Eu liniştit în cameră, îmi dau jos bluza ca să-mi iau un tricou…când deşteapta asta întră neinvitată de nimeni, în cameră. Mă ia în braţe să mă pupe şi vai ce fain m-am făcut and shit. WTF? Eu fară tricou pe mine. Mă duc în bucătărie, îmi iau tricoul pe mine şi o înjur printre dinţi. Dintre toţi vecinii numai la noi s-a gândit să vină? Dacă bea, să stea în pula mea acasă. Ok, am o salvare, plec la sală şi îmi bag pula. Da pentru asta mai trebuia să mă duc în cameră să-mi iau ghiozdanul şi telu. Zici că trebuia să treversez un câmp pe care se trage, aşa îmi era de groază. Îmi iau inima în dinţi, intru şi…pula. Iar mă ia în braţe să mă pupe. Afişez un zâmbet forţat care era mai mult un rânjet şi ţin dinţi strânşi, ca să nu o înjur. Gata, am scăpat. Îmi iau repede ghiozdanul şi dau să plec. Da’ proasta nu se lasă. Cică ia şi tu un loc şi stai cu noi. Stau pe măta. Păi ştiţi, aş sta, da mă grăbesc, plec la sală…daa aşa e si Radu a meu, totdeauna se grăbeşte. Şi ce pula mea mă intersează pe mine de Radu a tău? Finally, ies pe usă, mai trântesc o înjură printre dinţi şi îmi aprind o tigară. Totdeauna bâtrânii ăştia reuşesc să mă scoată din sărite. Şi faza e, că în rest e o femeie respectabilă. Dar când bea un păhărel…

Fiecare lucru îşi are vârsta potrivită. Mai te rupi când eşti adolescent, tânăr etc, şi dacă te rupi nu mergi în vecini. Dar să ne înţelegem, după ce ai nevastă, copii, deja devi penibil. Ce să mai spun dacă eşti bătrân. Culmea penibilului.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 13, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
