RSS

Istoria iubirii.

13 Ian

În vacanţă am terminat această superbă carte, şi mi-am scris nişte citate din ea, pe calc. Mare greşeală, pt că mi s-a dus windows-ul, odată cu el şi dragele mele citate. Aşa că acum mă gândeam să recitesc cartea, ca să pot posta aici citate. Dar, cu bucurie mi-am adus aminte că le-am mai scris undeva. Aşa că m-am pus pe căutat şi…le-am găsit. Iuhuuu, enjoy.

……”si cand ma duceam sus,in camera mea,striga dupa mine:”Cu ce te pot ajuta,te iubesc atat de mult”,si intotdeauna as fi vrut sa-i raspund,dar nu am facut-o niciodata:”Iubeste-ma mai putin!”

“Si cu toate ca pe atunci erai baiat mare,te simteai pierdut ca un copil.Si cu toate ca mandria iti fusese stirbita,,te simteai la fel de urias ca iubirea pe care i-o purtai.”

“-Si tu cum esti?Momentul de fata e cel mai fericit si cel mai trist din viata ta?
-Sigur ca da.
-De ce?
-Pentru ca nimic nu ma face mai fericit si nimic nu ma face mai trist decat faptura ta.”

“-Vino cu mine,a repetat el,intinzandu-si mana.
Pe obraji ei s-au rostogolit lacrimi.I-a cerut acelasi lucru de trei ori.Ea a clatinat din cap.
-Nu pot,i-a raspuns.Te rog.
Isi lasase privirile in podea.
Asa incat el facu gestul cel mai aprig din cate facuse vreodata:si-a luat palaria si a plecat.”

” uneori ma gandeam ca ultima pagina din cartea mea va fi si ultima din viata mea, si ca atunci cand se va sfarsi cartea ma voi sfarsi si eu, o rafala puternica de vant va matura camera, luand paginile si raspandindu-le, si cand aerul se va limpezi de falfairile filelor albe, in camera se va instapani din nou tacerea si scaunul pe care sezusem eu va fi gol. „

” Uratul guverna afara, la exterior, si eu l-am invitat in interiorul meu. ma incruntam la lume si lumea se incrunta la mine. Eu si lumea ne priveam cu un dezgust reciproc. „

” reprezentand un sfert de centimetru din ceva, ai posibilitatea de a percepe universul mai complet decat daca ai fi pretins sa reprezinti intregul cer. mama mea nu a ales un cap sau o frunza. ea la ales pe tatal meu si pentru a-l percepe mai bine a sacrificat intreaga lume. „

” din cand in cand se iveste cate un cantec cum nimeni nu a scris vreodata, sau o pictura cum nimeni nu a pictat vreodata, sau altceva cu neputinta de prevazut si un sentiment nou se naste in lume. si atunci pentru a milioana oara in istoria simtirii inima se avanta si absoarbe impactul. „

” amfostofatafrumoasaterognuplecasieucredcatrupulmeudesticlanuamaiiubitniciodatapenimenicredcasuntciudataiarta-ma „

” oamenii goneau pe strada. si fiecare trecator era mai fericit decat mine. ma rodea iar vechea invidie. as fi dat orice sa fiu unul din ei. „

” chiar nu-i mare lucru de spus.
a fost un mare scriitor.
s-a indragostit.
asta a fost viata lui. „

 
Un comentariu

Scris de pe Ianuarie 13, 2010 în Books

 

Etichete: , , ,

Un răspuns la „Istoria iubirii.

  1. Bella Mirra

    Februarie 23, 2010 at 11:25 pm

    impresionante replici….te-as sfatui sa imi citesti romanul….:D

     

Lasă un răspuns

 
