RSS

Avatar-the madness

16 Ian

Lansare. Prima zi, teritoriul SUA. Încasări: 27 mil de dolari. 21 de zile după lansare. Încasări: 690 mil. euro, adică un miliard de dolari. Da, aţi citit bine, nu e greşeală de tastare. Cu un cost de producţie estimat la minim 300 mil dolari. Şi, dacă nu ştiaţi, James a lucrat la el din 1995. Filmul cu cel mai mare cost de productie all times. Se presupune că va depăşi recordul la încasări…recordul obţinut de Titanic, film făcut tot de James Cameron.

Ei bine, dacă după datele de sus nu aţi intrat deja în fibrilaţie, sau nu trepidaţi pe scaun…înseamnă că aţi facut infarct. 😀 A devenit o adevărată nebunie Avatar. Şi cei care nu au mers veci la cinema, au fost la Avatar. Şi cei care nu sunt cinefili, au mers la Avatar. De la ‘ăl cu ţâţa-n gură pân’ la ‘ăl cu barba sură, au mers la Avatar. Îmi zicea câte un prieten că merge la film. La care eu ziceam direct: Let me guess. Avatar? . Şi de fiecare dată aveam dreptate. Precum spuneam, o adevărată nebunie. La care, zic eu, a contribuit şi efectul de turmă. Mă rog. Ştiţi care e culmea culmilor? Că eu nu am văzut filmul încă :-D. Aveam o părere proastă despre el, pt că nu mă omor după fantasy. Dar mi-am schimbat părerea încet încet, mai ales după ce am citit despre jocul Avatar. Acum stau pe scaun şi îmi e ciudă că momentan nu am fonduri ca să mă duc la film. Şi când am avut, nu m-a interesat să mă duc. Fuck. Asta este. Mai trepidez până se termină jocul de downloadat, după care îmi potolesc setea cu el. Şi sper să mă duc la cinema, chiar merită văzut 3D.

 
2 comentarii

Scris de pe Ianuarie 16, 2010 în Movies

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Avatar-the madness

  1. cristalizare

    Ianuarie 16, 2010 at 10:07 pm

    Tinere, unii oameni s-au sinucis pt ca nu pot vedea Pandora 🙂 sau ma rog cel putin asa am citit. Poate daca se duceau sa viziteze studiourile unde s-a produs le trecea. In fine, l-am vazut si uite ca nu m-am sinucis de dorul Pandorei asa ca nu am fost atat de impresionata de el.

     
  2. Bogdan

    Ianuarie 21, 2010 at 8:20 pm

    Filmul este foarte frumos..Tătă lumea zice asta..că doră deaia o plătit atâţia amar de bani James ăla de o făcut şi filmu cu aheia ce să duc la fund cu tăt cu Titanic. Mândru film şi ahăla, dar, să revenim la oăile nostre. Apropo la ce o zis şi Cristalizare, nu m-aş sinucide ca nu văd Pandora ceia, că doră îs din România şi aci văd destule[Uă Domne şi încă câte:))]. No io vă las să cetiţi mai departe şi mereţi la film să-l vedeţi şi luaţi-vă algocalmin,ketonal sau alte analgezice că v-a dure capu de la uătelarii aheia. No hadio:-h

     

Lasă un răspuns

 
