RSS

Ţiganii şi valorile României.

22 Ian

Nu am mai postat de mult, din păcate, din lipsă de chef şi de timp. So, aveam de gând să scriu despre asta de vreo săptămână.

Poate o să spuneţi că-s rasist. Şi voi sunteţi. Ce, nu aveţi nimic cu negri, huh? Ăia cântă frumos, şi mai ales, nu locuiesc în România, nu? Şi sunteţi mândri de voi, că vai, nu sunteţi rasişti. Da’ când auziţi de ţiganii din România…? Ei bine, poate tot nu o să vă consideraţi rasişti, că deh, vă gândiţi că şi ţiganii sunt oameni. Bullshit. Să nu fiu absurd, sunt ţigani îngrijiţi, actori, etc, dar ăia sunt puţini. Şi majoritatea dom’le, sunt ăştia care ne mută nasu în bus sau orice alt loc public pe unde dăm de ei.

Şi cel mai nasol e pe bus. Păi dacă se urcă la mijloc, ma duc hăpt până în faţă. Şi tot mă loveşte câte un val de putoare, mai că ma ia cu leşin. Asta iarna. Imaginaţi-vă cum e vara. Moarte curată. Ţin minte că odată am nimerit cu nişte pirande plus bonus 10 puradei pe lângă ele…am nimerit şi la mijloc, înghesuială mare, no escape. Era şi vară…Restul e…greaţă. Să moară mama lor de specimene, era să vărs până să ajung acasă. Pe bune, fără exagerări. Când am ieşit din bus am crezut că l-am prins pe D-zeu de ambele picioare…Aeeeer.

Asta e una…apoi sunt ăia care se cred mare şmecheri, bo$$i şi altele. Cu geacă umedă sau de piele, neapărat, şi cel mai important element…manelele date la maxim pe speaker. Când se mai urcă şi pe bus, zic gata, m-am supt, până acasă ascult lălăielile lor idioate. Noroc că există căşti. Da, bă, există, s-au inventat şi pentru voi. Puneţi-vă urechelniţa( căşti, pe limba unei doamne indignate) în ureche şi puteţi să-l ascultaţi şi pe dracu din partea mea. Da nu, că voi vreţi să vă lăudaţi cu câcaturile voastre de piese. Just pull de fuckin’ trigger and die. It will be a better world whitout you junks. We will not miss you.

Bun. Deja parcă văd că vă intrebaţi de ce am pus în titlu valorile României şi am vorbit numai despre ţigani. Răbdare, mon cher. Ţiganii ne fac o imagine al dracu’ de bună dincolo. Adică strică tot ce s-a străduit săraca de Nadia Comăneci şi alţii să facă în mulţi ani.Adicătelea o imagine cât de cât bună. Când aude un străin de România, să spuna…aaa, Nadia Comăneci…şi nu…aaa Gipsy land.

Câcaţii ăştia merg prin Spania, Italia şi dracu’ mai şti’ pe unde, fură, dau în cap, violează…şi când se mai duce acolo un român, e luat la pumni. Deci, o minoritate fute imaginea unei intregi naţii. How cool is that? Şi asta mă disperă cel mai tare. Că suntem luaţi ca o naţie de infractori, când mergem dincolo. So sad.

Şi faza e că România chiar are valori. Mulţi oameni care sunt cunoscuţi peste tot pe glob, şi-au făcut un renume…şi mai avem o grămadă de păduri, de natură, de locuri care îţi taie respiraţia, nu alta. Şi la care unii străini doar visează. A se vedea şi Transfăgărăşanul. Şi tunelurile de sub Casa Poporului. Ha, pun pariu că nu ştiaţi că există tuneluri pe dedesub…Asta e încă o problemă, nu ştim câte bogăţii are ţara noastra. Noroc că ştiu străinii. Da mă, ei ştiu şi vin să ne exploateze aurul nostru. Pizda mamii lor de ahtiaţi după avere, nu dau un câcat pe natura care o distrug…

Şi apropo de strâini. Au venit cei de la emisiunea auto Top gears, la noi în ţară. Şi ştiţi cuvântul cel mai utilizat din toată emisiune? Gipsy. The land of gipsy. Păi morţii voştrii, cu asta m-aţi scos rău din sărite. Cine dracu vo pus să mergeţi prin satele alea de ţigani, că doar nu dai de ei în toata România. Urât din partea voastră.

Totuşi, au rămas cu gura căscată la vedera Transfăgărăşanului. Şi la vederea tunelelor de sub Casa Poporului. Aşa da. Asta mi-a plăcut, mi-a amintit de faptul că nu avem numai gunoaie în România.

Să sperăm că odată şi-o dată nu ne vor mai considera pe toţi ţigani, şi că ai să poţi merge în Italia fără să îţi fie frică că cineva îţi dă în cap, pentru simplul fapt că eşti român.

 
Un comentariu

Scris de pe Ianuarie 22, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Un răspuns la „Ţiganii şi valorile României.

  1. Emilia

    Ianuarie 23, 2010 at 1:23 pm

    Cel mai trist e ca nu tiganii se romanizeaza, dar multi tineri romani sunt influentati de „normalitatea” tiganeasca.

     

Lasă un răspuns

 
