RSS

Feerie pe zăpadă-Antrenament 23.01.2010

23 Ian

Vremea a ţinut cu noi astăzi, soare, frig, zăpadă, cer senin. Adică perfect.

Locul de întâlnire: Cetăţuie, începând cu baza şi ajungând în vârf. A fost foarte fain, obositor, dar frumos. Nimic nu se compară cu 3 ore de mişcare. De făcut…am făcut de toate..wall run, kong, lazy etc. Într-un fel e foarte bună zapada, nu ai probleme dacă cazi, sau poţi da un roll mult mai bine. Dar trebuie să ai şi mai multă grijă, mai ales la precision, în 2 secunde eşti pe spate, aderenţa adidaşilor pe zăpadă neţinând cu tine.

Am reuşit şi nişte chestii noi, mi-am mai îmbunătăţit wall run-ul, am îngheţat. Dap, pe final am fost „The frozen guys” , până şi bluza de pe mine, fiind cu zăpadă, a îngheţat. Pe bune 😀

Am făcut şi un popas prin Sora, căldura de acolo fiind Dumnezeiască :-D. Cam atât a fost, la cât mai multe antrenamente îmi doresc 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 23, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
