RSS

Cancer.

25 Ian

Afară, nu vă speriaţi.

Deci, azi de dimineaţă, mă trezesc matinal după 4 ore de somn…încă cu ochi pe jumătate închişi, mă uit la monitorul pc-ului şi văd…-20 grade Celsius. Bun, asta a funcţionat mai ceva decât o cafea tare. Trezire instantanee. Pai cum pula mea să fie aşa de frig? Nu am mai văzut aşa temperaturi scăzute din tinereţeeeee…:-D Îngheaţă şi haina pe tine, nu altceva.

Mă duc în staţie, 10 mn de frig şi înjurături spuse în gând, la un moment dat am început să alerg ca să mă încălzesc. Degeaba. Tot ce am reuşit a fost să mă obosesc şi să ajung în staţie mai devreme. Bun, nu-i nimic că vine busu cald. E pe naiba. De venit vine, da cu geamurile îngheţate. Câcat. Mergea căldura la maxim şi tot nu făcea faţă. Iar tremurat 20 de mn. Ajung la renumita IRA, să aştept 4-le, hotărât fiind să nu mă urc decât într-un bus nou, de-ăla cu căldură. Vine repede, şi e nou. Bun. Iar câcat. Când mă urc constat că e mai frig ca în bus-ul anterior. Mă pun zgribulit pe un scaun, consolat fiind cu încă 10 mn de frig necruţător.

Ce naiba mă? S-a uitat God ( nu ăla de pe FL, ăla de SUS) prea mult la 2012? I-a plăcut atât de mult încât a spus să ne mute umpicuţ la Polul Nord? După temperaturi aş zice că da, încă aştept să văd minunata de auroră boleară, şi atunci nu mai am niciun dubiu.

No, şi ştiţi care e partea bună? Nu am văzut boşorogi pe bus. Deci asta e soluţia, frig la maxim. Probabil s-au speriat de nu ştiu câte decese din cauza frigului, că ăştia ce vad la teveu e sfânt. Foarte bine, steie acasă.

Si concluzia care e? Abandonaţi liceu/facultă/sesiune/orice şi staţi acasă sub plapumă la căldurică, că afară E CANCER.

 
Un comentariu

Scris de pe Ianuarie 25, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Cancer.

  1. bogdyy2165

    Ianuarie 25, 2010 at 9:31 pm

    Naşpa de tine..eu m-am dus în staţie cu maşina, doră m-ai văzut când am ajuns. Cât despre autobuz..teroare. Taxatoru’ bietu de el o tăt ţânut de uşi până la noi în staţie da apoi s-o saturat, şi-o bătut pula de ea treaba(nu vă gândiţi că o chiar făcut aşa ceva că la temperatura aia de o scote la plimbare nu o gasă oricum da no…)şi o plecat. Noroc că s-o plictisât şi uşile să să tat deschidă aşa că nu o mai vinit geru de-afară în lontru.
    No apoi când m-am dat jos şi io tăt la ira, Domne feri de ala frig..noroc că era acole ni 6.hopa sus în el şi hăpt in congelator am dat.No atâta mi o trăbuit. Povestea sa termina fain ca am ajuns la faculta unde era o căldura de-ţi venea să faci plaje acole pa bănci.
    Tot ce pot spune ca să închei îi că mi-i mila de săracii bătrîni care nu mai pot să margă din cauza frigului la plimbarea de dimineaţă, un ceas după dimineaţă, două ceasuri după dimineaţă şi tăt aşe mai departe până după masa de amiaz iar apoi la fel

     

Lasă un răspuns

 
