RSS

A hard choice.

27 Ian

Ei bine, cateodată, vrei nu vrei, ai de luat câte o decizie grea. Gen am 1 leu, îmi iau un covrig sau un cappucino? :-D. Seriosly now, câteodată stai şi te gândeşti câte o săptămână, şi tot nu eşti hotărât in totalitate. O asemenea săptămână am avut eu.  It’s a nightmare, i’m telling you…So, am făcut rost de ceva albăstrei( că noi nu avem versişori, dar avem albăstrei :-D) şi am fost hotărât să-mi fac un upgrade la bătrânul meu pc, înviorând-ul cu o nouă placă video, cea actuala fiind depăşită deja de ceva timp. Şi, cum se întâmplă de fiecare dată când ai peste 10 lei în portmoneu şi nu şti pe ce să-i spargi mai bine…mi-am adus aminte de un sistem 5.1, ca alternativă la placa video.

Ei drace, atât mi-a trebuit. În a 2-a secundă după un mic search pe pcgarage după sisteme, eram hotărât. Imi iau sistem. A 2-a zi deja aveam îndoieli. Oare sistem, oare placă video…? Şi tot aşa am duso aproape o săptămână. Îmi adunam argumente în favoare sistemului, după aceea în favoarea plăcii video. Şi nu ajungeam la nicio concluzie. Am ajuns să dau şi cu banul :-D. Pe bune. Bineînţeles că dacă cădea sistem, mă gândeam că mai bine placă video, şi viceversa.

Nu, nu sunt nebun. Pur şi simplu sunt nehotărât. Adunaţi voi vreo 4-5 milioane, aşa din greu, nu primiţi deodată, mocca…şi apoi încercaţi să vă hotărâţi asupra ce să cumpăraţi de ei. Şi o să vedeţi că it’s a fuckin’ hard choice.

Acum o înţeleg pe mama…când eram mic, nu lăsa rudele să-mi dea bani în mână, numai cadouri, ca să nu am gânduri, cică. Pe vremea aia aşa spuneam, „cică”, dar acum o înţeleg perfect. Oricum, în viaţă trebuie de multe ori să iei decizii importante, deci e bine ca de mic să îţi asumi anumite responsabilităţi.

Nah, vestea bună e că azi s-a încheiat chinul. M-am decis şi, am şi plecat să-mi comand…suuuspaanssss…placa video. :-D. Dacă mai stăteam, cu siguranţă mă răzgândeam. Anyway,  sunt bucuros că am luat această decizie, şi abea aştept vinerea ca să-mi vină placa şi să mă pun pe jucat la greu. 😀

So, nu uitaţi: Întotdeauna alegeţi cu calm şi răbdare, în modul acesta veţi lua( probabil) o decizie bună. Bonus o săptămână de stres şi probabil nişte nopţi albe. 😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Ianuarie 27, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
