RSS

Aventuri în noapte.

01 Feb

Mă înţeleg într-o noapte cu nişte prietenii să cumpărăm nişte bere şi să mergem la unul acasă. Totul ok, ne îndreptăm pe la 12-1 spre un bar…aici, surpriză, era închis. O luăm la pas spre alt bar, aici iar închis. Aşa că ne hotărâm să mergem pe lângă şosea până la o benzinărie, să luăm de acolo. Ajunşi acolo, vedem poliţia, cu becurile acelea albe de lângă girofaruri, aprinse, îndreptându-se spre Cluj. Luăm berea şi plecăm spre casă. Pe un drum, aveam chef de glume. bă, bă poliţia, şi tot din astea. Ne întorceam să ne uităm inapoi în fiecare minut. Asta până când am ajuns la la 5 m de un drum pe care trebuia să o luăm. Aici, ne-am înnecat ca ţiganul la mal. Văd o lumină lângă mine, un prieten zice în şoaptă poliţia!. Mă întorc, văd că trage lăngă noi. No câcat. Aveam şi băutură la noi, asta pe lângă faptul că era 2 noaptea. Ne întreabă de buletine, eu îl am, restul nu. Mi-au luat datele de pe buletin, pe restul i-au întrebat nume, adresă etc. Apoi au început că ce facem la ora aia. Păi, am ieşit la aer…Ahha, ce v-aţi luat acolo, de băut? Păi…câte o bere, da mergem acum fiecare către casa lui. Nah bine, de vă mai prind la ora asta, şi fără buletine, aşa amendă vă dauu….Pe măta. Pfoai, ce uşurare a fost când au luat-o din loc. Am simţit că a trecut o veşnicie până mi-au dat buletinul înapoi. Fuck, întotdeauna se ia de tine poliţia când nu te aştepţi, şi când ai ceva de ascuns. Ce să facem, bine că am scăpat, şi să sperăm că nu o să mai întâmple.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 1, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
