RSS

Nu vă jucaţi cu cuţitele!!…

01 Feb

…Mai ales dacă aţi băut ceva înainte. Pe bune. Nu e deloc cool să te trezeşti tăiat de unu care a crezut că ştie ce face. Aşa cum am paţit eu ieri noapte.

Eram la un prieten, am băut un pic…mai mult, iar un prieten s-a crezut maestru în mânuirea cuţitului de bucătărie. Vorbeam la telefon cu un alt prieten, şi am crezut că maestrul cu cuţitul vrea să mă lovească, aşa în glumă, cu pumnul…aşa că i-am blocat mâna din reflex…însă nu am dat de mână ci de…cuţit. Cuţit mare, bun, ascuţit, m-am trezit crestat bine de tot. M-a tăiat cu partea cuţitului de lângă mâner, şi cum e mai groasă mi-a lăsat un frumos şănţuleţ. Şi nu m-aş fi disperat eu pentru atât, daca nu era tăietura la nici juma’ de mm de o venă…un noroc chior, eram la un pas de ambulantă, urgentă, pierdere de sânge…

Nah, am umplut 2 şerveţele de sânge, durere n-am simţit. Acum mă uit la rană şi nu pot să nu mă gândesc cât de aproape a fost. Pfoai. Deci vă sfătuiesc să lăsaţi dracului cuţitele, că nu e de joaca. 😉

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 1, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
