RSS

Burnout Paradise.

02 Feb

Ca să inaugurez cum se cuvine noua placă video, mi-am luat câteva jocuri, care vream să le joc mai demult, dar nu am putut din cauza plăcii video, care săraca a tras destui ani şi acum s-a retras la vatră.

Aşa că o să scriu despre ele. Burnout Paradise, un joc care am aşteptat foarte mult să apară şi pe PC, am salivat o grămadă urmărind trailerele. So, finally, I can play it. Hooray.

So, cum am intrat prima dată în joc, mi-am luat maşina şi am călcat-o, am fost uimit de…nebunia din joc. Ăsta e cuvântul de bază care caracterizează jocul. Nebunie pură. Mai ales în cursele când trebuie să ajungi din punctul A în punctul B, iar încă vreo 4 concurenţi înceracă să îţi distrugă maşina, ca să nu poţi ajunge. Aşa că pe lângă viteza nebună şi nitro, mai trebuie să ai grijă şă nu te lovească ceilalţi. Super. 🙂

Bineînţeles, sunt şi alte tipuri de curse, cum ar fi Race şi cursele în care trebuie să sari, să driftuieşti şi orice periculos ce îţi mai trece prin căpăţână. În Race, trebuie să ajungi într-un anumit loc, înaintea celorlalţi. Partea complicată e că poţi alege orice rută prin oraş, nu ai un anumit traseu. Aşa că trebuie să te uiţi pe hartă şi să îţi găseşti cel mai scurt traseu. Nu o dată m-am trezit că sunt cu maşina prin parapeţi din cauza faptului că îmi uitam ochii pe hartă.

Drfturile. Cred că în acest joc se fac cel mai uşor şi sunt cele mai spectaculoase. De multe ori mă plimb cu maşina prin oraş, fără să fac vreo cursă, şi fac la drifturi în prostie. Priceless.

Ei bine, dacă cu maşina e nebunie, cu motocicleta e…nu găsesc un cuvânt care să definească câtă nebunie e pe motocicletă. După o cursă cu motocicleta, revenirea pe maşine e…relaxantă. Ţi se pare că te mişti ca un melc, faţă de motocicleta care are un şprint nebun.

Nu în ultimul rând, vreau să laud grafica, care încântă ochii într-un mod foarte plăcut.

În concluzie, dacă vă pasionează cât de cât maşinile, jocurile cu maşini, dacă nu vă place să vă omoriţi cu simulatoarele, acest arcade este alegerea perfectă. Nu ar trebui să-l rataţi.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 2, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
