RSS

LOST is back!

02 Feb

Not yet…dar mâine apar episoadele s06e01 şi s06e02. Pe nume lor LAX 1 şi LAX 2. Can’t wait. Aştept LOST de…de când s-a terminat season 5. :-D. Primul serial, care probabil mi-a trezit pofta pentru mai mult. Ţin minte acum câţiva ani când stăteam până tărziu în noapte ca să urmăresc LOST pe Tvr1. Iar mai tărziu, un prieten mi-a dat toate DVD-urile cu el, şi aşa a început nebunia şi maratonul LOST. Nu mai ştiu în cât timp am terminat toate episoadele, dar ştiu că nu a durat mult.

După ce am terminat cu episoadele a început lunga aşteptare. Care pare o eternitate întotdeauna.

Anyway, LOST rămâne unul dintre cele mai bune seriale pe care le urmăresc, dacă nu cumva cel mai bun. Cel mai complicat serial de care am dat, numai la LOST găseşti nşpe mii de teorii care te fac sa cazi cu scaunul pe spate, so o reciteşti, şi să cazi din nou. Numai la LOST te poţi certa pe tema unei anumite teorii 😀

Gata, v-am lăsat, mă duc să mă pun la S06E00, adică episodul recapitulativ, de anul trecut am cam uitat ce s-a întâmplat, shame on me.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 2, 2010 în TV shows

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
