RSS

Hip-Hop, part 1: Nane.

03 Feb

M-am decis la ora asta tărzie din noapte, să scriu despre câţiva din hip hop-ul românesc, câţiva pe care îi respect şi îi ascult cu plăcere. O să postez şi piesele preferate de la fiecare dintre ei.

So, încep cu Nane, pentru că deşi nu pot să spun că e preferatul meu, e cel pe care l-am auzit primul, şi m-am îndrăgostit inremediabil de hip hop-ul românesc. Deşi face versuri pe negativele de la alte piese, adică mixtape-uri, tot merită ascultat, pentru că până la urmă versurile, mesajul contează cel mai mult în hip hop, nu?

Ei bine, pe la începutul anului trecut am auzit prima piesă de la el, Muistule, care o ascultam în fiecare seară când ieşeam afară cu prietenii. Ne plăcea tuturor, mesajul piesei fiind prietenia, în special aşa zişii prieteni, care la greu uită de tine. De atunci, am început să ascult Nane la greu, mai apoi ascultând şi alţi oameni importanţi din hip hop-ul românesc.

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu dacă ascult intr-o anumită perioadă din viaţa mea o anumită piesă, când o aud, de exemplu la un an distanţă faţă de aceea perioadă, îmi vin în minte imaginile din aceea perioadă, bucuriile, tristeţile…Şi am multe piese de la Nane, care îmi amintesc de o perioadă foarte frumoasă, aşa că de fiecare dată când le ascult, simt bucurie în suflet, dar totodată şi regret. Regret pentru că au trecut aşa de repede…

Nah, vă las cu preferatele mele, care imposibil să nu atingă ceva în voi, imposibil să rămâneţi reci la aşa versuri…

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 3, 2010 în Diverse

 

Etichete:

2 răspunsuri la „Hip-Hop, part 1: Nane.

  1. g3orge13

    Februarie 3, 2010 at 12:42 am

    incearca si melodii de pe albumul cel nou

     
  2. winnetou28

    Februarie 3, 2010 at 12:44 am

    Am incercat, dar pentru mine tot astea vor ramane baza, ca sa zic asa. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
