RSS

Nopţi albe…şi zile negre.

04 Feb

Am deci să-mi încep cu un post pe blog acestă minunată şi însorită zi de iarnă. Aseară, sau mai bine spus azi dimineaţă, când m-am pus în pat, mi-au venit iar sute de idei, despre ce aş putea să scriu. Şi bineînţeles că pe dimineaţă, majoritatea le-am uitat. Dar nu despre asta vreau să vorbesc. Vreau să vorbesc despre nopţile pierdute.

De fiecare dată când am o vacanţă, oricât de mică ar fi, ajung inevitabil să mă culc pe la 5 dimineaţa, şi să mă trezesc pe la 3 a 2-a zi. Şi în fiecare zi spun că de data asta, mă culc devreme. Dar istoria se repetă. De ce? Ei bine, dacă nu sunt în pat până la ora 12, şi ajung să trec de această oră, în faţa calculatorului, până dimineaţa nu mai dorm. Asta pentru că mă simt ca şi cum m-aş fi trezit dimineaţa, dintr-un somn bun, şi aş fi super fresh.

Acum, vă intrebaţi, că ce dracu’ fac până la ora aia. Mulţi mă întreabă: da’ ce faci, stai pe net? Defineşte statul pe net. Pentru că poate însemna nşpe mii de chestii. Ei bine, „stau pe net”. Dar asta nu înseamnă ca şi pentru alţii că vorbesc pe messenger, nici că mă holb la hi5-urile celorlalţi. Nu. Mă uit la câteva episoade din vreun serial, mă joc un pic, iar apoi fac lucrul care mă face să uit de timp…mă apuc de citit pe blog-uri. Şi faza e că, mai întotdeauna, găsesc câte un blog foarte interesant, pe care vreau să-l citesc cap-coadă. Exact cum s-a întâmplat şi aseară.

Nah, azi m-am trezit mai devreme, şi deseară vreau să mă culc mai devreme :-D. Nu de altceva, dar începe şcoala, şi nu vreau  să mă culc la 5 şi să mă trezesc la 6. 😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 4, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
