RSS

Începe şcoala…

07 Feb

…Normal că începe, că doar nu stă timpul în loc. Cu toate astea, nu putem să nu regretăm scurta săptămână de relaxare, relaxare şi iar relaxare. Aa, au fost şi momente încordate, datorate poliţiei, care bineînţeles face exces de zel când nu e nevoie, iar când e nevoie doarme pe ea.

Anyway, nu regret aşa de mult că începe şcoala. Mă trezesc un pic la realitate, ceea ce e foarte bine. Vacanţa asta parcă am plutit. Şi asta nu din cauza alcoolului.

De ce nu regret că începe? Păi, e un nou început, un nou semestru, în care vreau să mă ridic. Că semestrul trecut am cam fost pe jos, şi nu vreau ca istoria să se repete. Şi nu regret pentru că se apropie un maj foarte tare, al unui prieten bun, la care abea aştept să particip. Nu regret pentru că încet încet mă apropriu de acel carnet mult aşteptat, în concluzie aştept să treacă zilele, lunile…Oricum, până atunci mai este. Dar nu e stres. Timpul nu stă pe loc.

În altă ordine de idei, astăzi o să mă relaxez din plin cu nişte filme pe care trebuia să le văd mai de mult, dar tot nu am avut timp sau chef. Filme care sunt nominalizate la oscar, filme pe care trebuie neapărat să le vezi.

Filme precum: Up in the air, The Hurt Locker, District 9, Nine. Nah, vă las, mă pun pe vizionat.

O duminică cât mai plăcută tuturor. Savuraţi această ultimă zi de vacanţă, sau weekend pentru cei care au servici. Că de mâine începe greul. 😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 7, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
