RSS

And I did it again.

08 Feb

E ora 2:34 am…azi am şcoală. Bineînţeles că nu am reuţit să adorm încă. M-am pus frumos la 12:30 în pat, în compania radio-ului, care difuza dintr-un club din Timişoara. Cum naiba să dorm, îmi venea să dansez. Asta până pe la 2 fără ceva.

M-am ridicat, m-am pus un pic la calc. Mi-am dat seama că îmi e foame. Acum am mâncat, am mai citit ceva pe un blog, şi acum îmi fac o limonadă. Şi tare mă tem că mâine nu o să ajung nicăieri, şi că o să dorm dus pe când sună ceasul.

Eh, asta este, tot ce pot să spun e că am comis-o din nou. Vă las, îmi beau limonada să mă pun în pat. Doamne ajută să şi pot dormi…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 8, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
