RSS

TV-ul. Bun sau rău?

08 Feb

Nu prea mă uit la TV. Defapt, mă uit doar când sunt plecat la bunici, şi nu am pc-ul. De ce? Păi e foarte simplu. It’s suck big time. Să le luăm pe rând.

Filmele. Toate sunt din 1900 toamna, şi nu mă înţelegeţi greşit. Sunt şi filme vechi şi bune. Dar nu e cazul la TV. Vezi câte un film din 2000-2001, şi îl vezi de nşpe mii de ori. Au cumpărat şi ei un film şi îl difuzează în fiecare an. A se vedea Home Alone. Foarte tare la vremea lui. Dar deja e expirat. Ştiu cum mi se plângea o doctoriţă, că iar se difuzează la TV Home Alone, ca în fiecare an. Aşa că, la capitolul filme, pierde în faţa PC-ului. Bineînţeles, dacă eşti un noob care nu ştie să „facă rost” de un film, te uiţi la TV. E piraterie, indeed, dar e una la nivel mic. Asta dacă nu te apuci să faci DVD-uri şi să le distribui, ceea ce nu e cazul.

So, dacă vreau să văd un film bun, să aleg eu ce film văd, şi să nu înghit ce difuzează ei, PC-ul e soluţia.

Talk show-urile. Despre acestea am de gând să detaliez într-un post, dedicat numai lor. În 2 cuvinte, majoritatea sunt nişte mari prostii, 10 oameni vorbesc deodată, certându-se, ca la piaţă, şi nimeni nu ascultă ce spune celălalt…cu excepţia voastră, celor care le urmăriţi. Oricum, şi voi vă chinuţi să înţelegeţi ceva din amalgamul de cuvinte aruncate pe secundă. Aşa, big fail, şi la acest punct.

Telenovelele (ştiu că fetele şi nu numai o să mă înjure, but hey…) Cel mai prost mod de a-ţi fute timpul. Toate sunt la fel, la toate lăcrimează fetele, niciuna nu se termină veci…ok, exagerez, se termină, în câţiva ani buni. Şi când să termină, îţi dai seama( dacă eşti norocos) cu ce ţi-ai mâncat o bună perioadă de timp. Dacă nu îţi dai seama, te mai apuci de o telenovelă, şi povestea se continuă.

Meciurile de fotbal, tenis, etc… Nu sunt pasionat de ele, dar dacă îţi plac, atunci merită urmărite.

Concertele live. Câcat. Nu mai bine te duci la un concert, să fi acolo, să simţi atmosfera? În faţa TV-ului nu simţi nimic, posibil să-ţi placă, dar atât. Hai să nu fiu rău, se exclud concertele importante şi care sunt în străinătate. Şi la care, bineînţeles, nu poţi ajunge. But anyway, live kick ass.

Reclamele. Cu toţii le urâm, sunt convins. Încă un punct în plus ca să nu mă uit la un film la TV. Nu am chef să fiu întrerupt de o reclamă, pe când eram mai concentrat la acţiunea filmului.

Serialele TV. Mă uit la 20 de seriale TV, îmi plac la nebunie, dar niciunul nu-l urmăresc la TV. Cea mai mare prostie să vezi sezonul 2, pe când în America se difuzează sezonul 5, şi să mai şi aştepţi o săptămână după un episod. So, PC wins again.

Documentarele. Da, dacă mă uit la TV, întotdeauna o să aleg Discovery sau National Geographic. Pentru că au documentare foarte interesante, care le găseşti şi pe net, dacă insişti, dar e mai greu cu subtitrările, care nu se găsesc defel. So, la capitolul ăsta, primeşte o bilă albă.

Ştiri. Le găseşti cu duiumul pe net. So, ce rost are să te uţi când le difuzează ei? Mai bine te informezi când ai tu timp şi chef.

Cam astea ar fi. În concluzie, pierde de cele mai multe ori în faţa internet-ului, pe care găseşti orice te interesează, la orice oră. Dar, are şi televiziunea punctele ei bune. Cei drept puţine, dar sunt şi ele acolo.

PS: Madonna nu îşi lasă copii să se uite la televizor. Ceea ce denotă că îşi cam merită numele de tembelizor… 😀

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 8, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , , ,

2 răspunsuri la „TV-ul. Bun sau rău?

  1. Razvan

    Decembrie 22, 2011 at 9:34 am

    Ba flegma….Ai visat asta aseara sa te bagi si tu in seama pentru ca te omoara singuratatea?Uita/te
    tu la ce vrei.Nu cred ca ne pasa.Si nu exista Craciun fara un film de genul Home alone..

     
    • winnetou28

      Decembrie 22, 2011 at 6:03 pm

      La home alone te poti uita, ca la orice film, pe pc. La tv dau in general filme de cacat sau din 1900 toamna, care-s mai ieftine de cumparat.

      Continua sa mananci cacat la alta poarta, si ai grija la limbaj, aici nu (mai) esti in padure.

       

Lasă un răspuns

 
