RSS

Valentine’s shit, ăăă pardon, valentine’s day

11 Feb

Se apropie Sf Valentin, prilej de bucurie pentru îndrăgostiţi, dar mai ales pentru comercianţi.

Să mă fac înţeles de la început: Valentine’s day is a big shit. Avem dragobete? Avem. Dar stai, nu suntem cool dacă nu împrumutăm o sărbătoare de la americani. Cum ne-am integra noi, cu dragobetele nostru?

Şi mai ales, cum ar face toţi comercianţi bani buni? Dap, totul e pentru bani. Vă spun eu, o să se introducă noi sărbători în calendar. Doar firmele nu şi-ar vinde şi ele produsele? O să avem sex’s day, hangover’s day şi multe altele. Şi o să fie la modă cadouri în ton cu sărbătoarea, gen vibrator, dildo şi altele. Mda, hai că am deviat de la subiect.

Faza e că deja îmi bubuie capul de la toate reclamele, fiecare având subiect valentine’s day,of course. Şi o să-mi bubuie şi mai tare când o să văd toate rafturile pline cu chestii roz şi pufoase. Sau roşii şi nepufoase, în formă de inimioară, oh I love you atât de tare, încât I think I speak trăznăi, you are so încântătoare, oh my baby te ador. Ufff, mă apucă romantismul. Not.

Chiar are nevoie iubirea de o zi anume, în care să fie sărbătorită? Eu spun categoric că nu. Poţi să sărbătoreşti în fiecare zi, poţi să fi fericit în fiecare zi, poţi să repiri iubire în fiecare secundă. Aşa că ce naibi îţi trebuie o zi specială pentru aşa ceva?

Also, poţi da cadouri persoanei iubite când iţi vine ţie. Şi va fi mult mai surprinsă decât, când îi oferi de valentine’s day un ursuleţ de pluş, roz, bineînşeles, să îl pună pe canapea…lângă ceilalţi 100 de ursuleţi rozi. Cred că aveţi o emoţie în voi, pfoai ai ai…gen, mamăăă oare ce o să-mi cumpere? Iar ursuleţ sau iar ciocolată?

O să vină ziua, o să sărbătoriţi, o să vă goliţi portofelele, şi mai ales o să auziţi nşpe mii de reclame şi promoţii de valentine’s day. De pe acum îmi e greaţă.

Eu am câştigat, la o promoţie pt valentine’s day cică( promoţie făcută de 2 tipe îmbrăcate în îngeraşi, or Cupidon maybe, eram gen: wow coaie, văd îngeraşi prin mall, şi nu am fumat nimic..), o cartelă Vodafone cu 500 de minute în reţea şi 500 de sms-uri în reţea. Super hyper tare, tot ceea ce mai am de făcut e să îmi găsesc o prietenă…nu orice prietenă băi, una în reţeaua Vodafone, să am cu cine vorbi minutele alea :-D. Anyone? Vă rog să nu-mi umpleţi căsuţa de mail. 😀

În altă ordine de idei, am auzit o reclamă foarte tare mai înainte, la radio. Cică promoţie de valentine’s day, pachet de epilator+aparat de bărbierit la nu ştiu ce preţ promoţional. Foarte tare frate, doar nu vrei pisică cu păr, şi nici ca fată nu vrei să-i lingi barba. 😀

Anyway, eu o să trec în Valentine’s day, cât mai inconştient posibil. Moarte ficatului, ce naiba. Şi toată ziua de 14 o să fiu mahmur şi o să dorm ca un porc. Phui, what a release.

PS: Aştept ziua când o să împrumutăm şi thanksgiving-ul, aia o să fie picătura care umple paharul…

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 11, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Un răspuns la „Valentine’s shit, ăăă pardon, valentine’s day

  1. Bogdan Stanciu

    Februarie 13, 2010 at 5:41 pm

    Eu acum 3 sau 4 saptamani am ramas fara prietena. Si am avut grija sa nu imi fac alta, pana nu trece perioada asta „roza” 😀

     

Lasă un răspuns

 
