RSS

ZeList

11 Feb

Dacă nu ştiţi ce e Ze list, aflaţi că e un site de promovare a blog-urilor, un site foarte cunoscut, pe care se înscriu sute de mii de blog-uri. Gândiţi-vă că doar în ultimele 30 de zile s-au înscris 16.000 de blog-uri…

Deci şi prin urmare, săptămâna trecută mi-am înscris şi eu blog-ul, săptămâna asta, azi mai exact, urmând să văd ce loc ocup în Ze List. Mai înainte mi-am amintit că e joi azi, ze list day, aşa că am intrat să văd…şi nu e rău. Bineînţeles, se poate mult mai bine, dar cu timpul vom creşte. Încet dar sigur.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 11, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
