RSS

For the love of music.

13 Feb

Iubesc muzica. Nu plec niciodată de acasă fără căşti. Iar acasă, când stau pe net sau pierd vremea, ascult muzică. Muzica te poate face fericit, te poate face trist, te poate face să ţopăi de nebun.

Nu se poate să nu aveţi amintiri de o anumită piesă. Multe lucruri se întâmplă cu o anumită piesă în fundal, şi când o auzi întâmplător, chiar la ani distanţă, revezi acel eveniment ca şi cum s-ar fi întâmplat ieri. Şi zâmbeşti.

Nah, că tot vorbeam de muzică, tocmai se difuzează la un radio Alb Negru- Amintiri. O piesă care îmi aminteşte de vară. Am ascultat-o în prostie. O piesă superbă.

Muzica are o impresionantă înfluenţă, cel puţin asupra mea. La anumite piese, visez cu ochii deschişi, că tot sunt un mare visător, nu ştiu dacă v-am spus până acum. Sau, dacă sunt la un chef, şi aud o piesă care îmi place mult, nu mai pot sta pe scaun. Pur şi simplu. Mă ridic şi ţopăi. Sau dansez. Dar e mai mult ţopăit. De bucurie.

Muzica e totul. Muzica te poate înveseli când orice altceva nu poate, când te simţi foarte trist. Muzica îţi induce o stare de bucurie, de fericire, cum puţine alte lucruri o fac. Şi orice om caută fericirea. Ăsta ne e scopul în viaţă. The puirsuit of happines, chiar vă recomand să vedeţi filmul.

În continuare vă las cu nişte piese, pe care, cel puţin eu, am o grămadă de amintiri frumoase…

Şi ce mai importanta:

A fost piesa noastră…

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 13, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Un răspuns la „For the love of music.

  1. d3du

    Februarie 20, 2010 at 8:00 pm

    nu`mi vine sa cred,,,adica nu te cunosc esti fata sau baiat?…dar nu`mi vine sa cred mai exista cineva care asculta juanes si james blunt?:O…eu ii ador… dar din cate stiu nu se dau prea multi in vant dupa ei cel putin dupa juanes…in fine…is preferatii mei:X

     

Lasă un răspuns

 
