RSS

Be happy!

15 Feb

Mama, dar totodată şi viaţa, m-au învăţat de mic, să mă bucur de micile bucurii. M-au învăţat să nu aştept nu-ştiu-ce eveniment, sau să nu aştept să-mi cumpăr ceva…ci să trăiesc clipa. Să mă bucur de prezent.

Întotdeauna ne facem planuri. Luna viitoare mă duc acolo, o să fiu fericit. Anul viitor mă însor, o să fiu fericit. Peste 2 ani îmi iau carnetul, o să fiu în culmea fericirii.

Ei bine, it’s pretty stupid to wait. Nu îţi mai trăieşti prezentul, că aştepţi…să se întâmple ceva „grandios”, ca să îţi aducă un zâmbet pe buze şi fericire în suflet.

Aşa că, oameni buni, bucuraţi-vă!. Bucuraţi-vă de o dimineaţă însorită, bucuraţi-vă pentru că aţi simţit parfumul sublim al persoanei iubite,  bucuraţi-vă de o ieşire cu prietenii la aer, bucuraţi-vă de o seară plăcută, bucuraţi-vă pentru că e ziua cuiva, bucuraţi-vă din cele mai mici chestii, din cele mai mici gesturi, din cele mai mici lucruri. Nu aşteptaţi să se întâmple nu ştiu ce, o mai repet, bucuraţi-vă acum. De ce? V-am spus, de orice.

Zâmbeşte! Mâine s-ar putea să fie mult mai rău. 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 15, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
