RSS

Hate going to sleep…at night.

18 Feb

Yep…cine a mai inventat-o şi pe asta? Mă simt ca unu care a venit din America în românia, şi nu e obişnuit cu fusu’ orar. Am început să nu mă mai culc din plăcere…ci din obligaţie. Obligaţie că mâine am şcoală…Şi aşa păţesc every single night.

Noaptea e preferata mea. Noaptea am chef de seriale, noaptea am chef de filme, noaptea am chef să mă joc, noaptea am chef de scris pe blog…noaptea parcă e dimineaţă la mine. Aşa mă simt. Într-un cuvând noaptea am chef de orice, însă numai de somn nu. Ca şi cum noaptea m-as trezi, din hibernarea de peste zi.

Şi ştiţi ce e cel mai nasol? Când într-un final mă pun în pat şi…şi nu pot dormi. Şi îmi vin toate gândurile de câcat în cap. Şi încep să îmi repoşez multe lucruri. Lucruri pe care le-am făcut, lucruri pe care le legret, lucruri pe care continui să le fac deşi ştiu că nu e deloc bine. Am nevoie de o palmă care să mă trezească la realitate. Pe bune. Se oferă cineva? Da, ştiu, vă oferiţi toţi…sau poate că you don’t give a fuck about me. Defapt, de ce să v-ar păsa, aveţi voi probleme voastre, vieţile voastre…

Noaptea îmi vin în cap toate probleme mele existenţiale. Şi toate încep cu „de ce?”. Şi toate se termină cu o înjurătură spusă în gând…poate nici nu mă înţelegeţi, defapt nici nu trebuie…

În altă ordine de idei, e 2 am. Şi e joi. Şi sătămâna asta am fost la şcoală o zi din 2. Săptămâna trecută 3 zile din 5. Mă duc din rău în mai rău. Şi îmi vine să scriu o înjurătură, dar mă abţin. Am zis că nu mai fac, iar am făcut. Ce nu aş da să fiu iar copilul silitor din clasele generală. Când ajungeam acasă şi învăţam de mă rupeam, după care eram nervos că nu am învăţat destul…Ufff, ce vremuri. Terminam semestrul cu 0 absenţe…

Am dat de liceu, de toate prostiile, iar din curiozităţi au devenit obişnuinţe. Mă miram când auzeam de câte unu’ care termina fiecare an din generală cu 10, iar apoi la liceu nu mai învăţa deloc…mă miram pentru că nu ştiam cum e…

Trebuie să mă trezesc…la realitate. Am spus-o şi o mai repet. Că în ritmul ăsta nu ajung bine. Şi asta cât mai repede. M-aş schimba, aş da orice să mă pot schimba. Însă e mai greu decât pare. Şi unele chestii care nu-mi ies mă fac să-mi bag pula în orice altceva şi să mă întreb: What’s the point? Seriosly, dacă nu am ce îmi doresc cel mai mult, ceea ce consider eu că e cel mai împortant în viaţă, de ce să mai mă stresez cu restul chestiilor? DE CE? Ca să ajung la o facultate bună, să o termin, să îmi caut de lucru, să nu-mi găsesc, să-mi bag pula în România, să îmi găsesc într-un final de lucru, să lucrez ca să mă întreţin şi…atât? Pentru asta? Not good enought. Nu asta îmi doresc. Nu ăsta îmi e ţelul.

Toată lumea te întreabă, de mic, „ce vrei să te faci când vei fi mare”? Am mai spus-o  şi o mai repet. Nu ăsta e scopul vieţii. De cele mai multe ori ajungi să faci ceea ce nu-ţi place deloc, doar ca să te întreţii…vă spun, există lucruri mult mai importante în viaţă…

Nah, cât am putut să aberez. Ce am scris la titlu şi ce am scris în conţinut…V-am împărtăşit căteva din frustrătile mele de noapte. Că dacă le împărtăşeam pe toate nu mai terminam până dimineaţă…Anyway, sunt o pasăre de noapte, şi noaptea nu vreau să dorm, dar mai ales, nu vreau să gândesc…Că rămân fără păr în cap, nu de alta… 😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 18, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
