RSS

Noapte albă.

18 Feb

V-am zis eu că nu pot dormi?

De la 2 la 3 am mâncat şi am postat pe blog. La 3 m-am pus în pat. Am început, again, cu învârtitiul în pat.Inima a început să-mi bată mai repede. De ce nu ştiu. Probabil la gândul că peste 2 ore şi ceva trebuie să mă ridic din pat şi să plec la şcoală. Mă întorc pe cealaltă parte, inima-şi continuă ritmul nebun. Îmi doresc cu ardoare o ţigară. N-am că mi-am fumat ultima ţigară la 1. Fuck. Iar mă necăjesc că nu pot adormi. La 4 îmi amintesc de pachetul de ţigări a lui maică-mea. Mă rog să fie mai mult 5 ţigări în el. Mai stau şi mă gândesc vreo 10 minute, după care mă ridic să văd.

4 şi 13 minute. Pachetul de ţigări al mamei se dovedeşte a fi destul de plin. Yeee. Îmi iau o ţigară, ies afară. O fumez şi mă gândesc dacă să mă mai culc sau nu. Dacă mă culc nu mă mai trezesc veci să mă duc la şcoală, aia e clar. Dacă nu mă culc voi face un record de 25 de ore de nesomn. Asta incluzând şi timpul petrecut la şcoală.

Intru în casă, mă uit la ceas…4:25. Mă hotărăsc să nu mai mă culc. Pentru o oră jumate de somn? Clar nu mă ajută cu nimic. Precum am spus, dacă adorm acum am şanse de 100% să nu mă trezesc dimineaţă. Acum e 4:30. Oare rezist mâine? Din astea nu am mai făcut. Doamne ajută, noroc că am un plic de cappucino. Îl beau pe la 6.

But still…what the fuck is wrong with me? De ce naiba nu mai reuşesc să dorm noaptea? 😦

Later edit: E 7:00, nu am reuşit să-nchid un ochi, dar acum sunt rupt. Până la 6 jumate eram hotărât să mă duc la şcoală…dar pus şi simplu-s frând de oboseală. Cred că aş adormi pe bus.

…going to sleep…

 
3 comentarii

Scris de pe Februarie 18, 2010 în Diverse

 

3 răspunsuri la „Noapte albă.

  1. Vlad Olteanu

    Februarie 18, 2010 at 5:10 pm

    :)))
    Chiulangiuuuuule! Tine-o tot asa!
    Felicitari pt pozitia in zelist si la mai mare.
    Am o rugaminte la tine si anume sa schimbi denumirea din Going To End in Vlad Olteanu.
    Mersi!

     
  2. winnetou28

    Februarie 18, 2010 at 7:21 pm

    Done, am schimbat. 🙂

     
  3. tehw

    Februarie 18, 2010 at 9:47 pm

    Presupun că din cauza stresului ai turbulențe de somn. Încearcă să slăbești acest viciu cu fumatul. Iar dacă tot nu reușești, îți recomand acest video : Terapie prin muzică http://www.youtube.com/watch?v=wJqhh5t-1gM

    Mult succes !

     

Lasă un răspuns

 
