RSS

Busy weekend.

20 Feb

Nu am mai postat pentru că…am fost ocupat. Cu distracţia. :-D. Weekend-ul a început la mine joi. So, joi seara, vorbesc cu nişte prieteni, şi cică mergem în oscar, ceva club mai nou…hip hop party va să zică. Foarte tare. Asta până să ajung acolo, să treacă o oră şi să fim tot singurii din club. Muzica era bună, nu zic, da’…Ne-am luat şi am plecat.

Aşa am ajuns în Janis. Din 6 câţi eram, am intrat 3, restul nu mai aveau bani sau chef. Da’ a fost super. Prea puţin zis super. Demult nu m-am mai distrat aşa de bine. De ce? Păi, a fost karaoke night. Plus că era şi o formaţie, Incognito, care cânta live. Şi nimic nu se compară cu cântările live. Şi factorul cel mai important a fost…muzica, binînţeles. Muzică bun, old school pop, rock, folk. Preferatele mele. Nu-mi venea să cred că eram vreo 70-80 de persoane, care ştiam versurile pe de rost, şi cântam de nebuni. Nu mă miram dacă erau piese actuale, ce ascultă majoritatea tinerilor acum…dar aşa…m-am mirat şi m-am bucurat totodată, no coca boys, no piţi, doar lume bună şi muzică de calitate.

Faza cea mai funny…cântam şi dansam cu cei doi prieteni, şi venea câte o piesă…şi p ştiam toţi…şi fiecare se mira de celălalt: wow mă, tu de unde şti piesa? Şi ne miram unul de altul. 😀

Vineri, adică ieri, am fost again în Janis. Aveam intrarea mocca, aşa că am profitat de ocazia…a fost frumos, dar a fost…full. Defapt, full e puţin spus. Zici că eram în troleul de la ora 8. Dar nu-i nimic, data viitoare mă duc în cursul săptămânii. 😀

Azi am pierdut vremea…dormind. Până la 17 juma’, nu mă mai săturam de somn. Şi m-am trezit cu vreo 10 apeluri pierdute…Pe la 8 am aflat că mâine dimineaţă trebuie să plec la ţară, la bunicul…Aşa nu mai am chef de plimbări. Eh, asta este. Per total a fost un weekend super.

PS:CUM să fie închis la non-stop!!??. Azi dimineaţă pe la 4, eram în limbă după un cola, şi 2 non-stop-uri am găsit închise. Cum??

Câteva piese bestiale din Janis:

Cine ştie piesele să ridice mânuţa şi să facă un post. 😉

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 20, 2010 în Diverse

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
