RSS

Concert Vama.

21 Feb

În Obsession, 25 februarie, de la ora 21:30. Preţul biletului e undeva pe la 15-20 de lei. Eu unul mă duc, sunt convins că va fi super. Dacă mai vine cineva să dea un semn.

Cius.

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 21, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Un răspuns la „Concert Vama.

  1. un prost

    Februarie 21, 2010 at 9:07 am

    Buna. Te-am pus si eu la Blogroll….Vreau un screenshot cu numarul de utilizatori pe zi. Contact: BlogDeProst@yahoo.com

    Multumesc

     

Lasă un răspuns

 
