RSS

Pentru cititori.

22 Feb

Am eu o curiozitate, legată de voi, cititorii mei fideli: Câţi dintre voi reveniţi după ce aţi citit ceva? De ce reveniţi, ce vă face să reveniţi? Câţi dintre voi întraţi regulat pe blog?

Aş dori, dacă se poate, să lasaţi câte un comment fiecare, chiar sunt curios. Observ că în câte-o zi am mulţi vizitatori, într-o zi mai puţini, ceea ce mă duce la concluzia că nu e stabilă treaba. Observ, de asemenea, că vă place să citiţi mai ales seara şi în weekend. 🙂

So, vă ascult.

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 22, 2010 în Diverse

 

Un răspuns la „Pentru cititori.

  1. Un PROST

    Februarie 23, 2010 at 12:55 pm

    Eu intru in fiecare zi pe blogul tau. De ce? Nu stiu, probabil pentru ca imi place cum si despre ce scrii 😀

     

Lasă un răspuns

 
