RSS

Perla serii.

23 Feb

Conversaţie pe mess:

el: salut

eu: salut

el: ai ţigări?

eu:nu

el: de ce?

eu: cum de ce? tu cand nu ai de ce nu ai?

eu:nu am bani

el: de ce nu ai bani, că tu tot timpu ai bani

eu: LoL??

el: eu nu am de unde sa-mi cumpar

eu: pai vezi ca e deschis in cutare loc

el: stiu, da nu am bani

eu: LoL??

Jesus. Ce îmi plac oamenii proşti de pe mess….

 
Un comentariu

Scris de pe Februarie 23, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Un răspuns la „Perla serii.

  1. Bella Mirra

    Februarie 25, 2010 at 10:55 am

    :))
    am si eu comentarii si mai si pe messenger :))
    razi de mori cand mai citesti si de la altii :-*

     

Lasă un răspuns

 
