RSS

Sherlock Holmes şi The Hurt Locker.

23 Feb

Am reuşit să mai văd 2 filme din lista de „must see-uri”. Aşa, într-o pauză de la House M.D.

Sherlock Holmes, frumos filmul. Deşi m-am uitat la o oră tărzie(şi rău am făcut) şi nu mi s-a părut atât de bun pe cât îl lăudau unii. Nu mă înţelegeţi greşit, merită văzut filmul, mi-a plăcut cum ştia să citească Holmes lumea( mai ceva ca House), mi-a plăcut totul. Dar nu mi-a dat aceea stare de „woow”. Probabil din cauza faptului că aveam prea mari aşteptări de la el. Gata, nu mai vreau să-mi laude nimeni vreun film! 😀

The Hurt Locker, nominalizat pentru Oscar, sper să îl şi câştige( deşi mi-e frică că febra avatarului va învinge, din păcate). Un film absolut superb, un film pe care nu ştiu dacă l-au înţeles mulţi. Un film în care nu găseşti acţiune în fiecare minut, dar în care se prezintă, realist, viaţa soldaţilor din Irak. În cazul de faţă fiind vorba de o echipă care se ocupa cu dezamorsarea bombelor.

Filmul începe cu moartea unui soldat, care tocmai pleca de lângă o bombă. Iar bomba a explodat, fiind activată prin telefon. În locul acestuia e repartizat alt soldat, care, parcă, ia moartea în derâdere. Din prima misiune colegii lui observă stilul lui de a se arunca cu capul înainte….şi continuă aşa pe tot parcursul filmului, reuşind să supravieţuiască.

Ne sunt arătate câte zile mai au, până când pleacă în permisie. 32, 31, 30…0. Cum se comportă personajul principal cu familia, odată ajuns acasă.

Iar mai apoi, ce m-a impresionat foarte tare….Days left in Delta Company’s Rotation: 365. Iar soldatul mergând, exact ca şi la începutul filmului, să dezamorseze o bombă…Luând-o de la început, având un an întreg în care să încerce să păcălească moartea…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 23, 2010 în Movies

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
