RSS

Ordinary shit.

25 Feb

Cred că am stat 10 minute ca să scriu acest titlu. Inspirat, nu? Mda. Ideea e ca am chef( sau nu? sunt cam obosit…) să scriu despre ce am mai făcut în ultimele câteva zile. Şi nu aveam chef să fac vreo 3 posturi scurte. So, 3 în 1. Sau 4 în 1. Sau…you get the point.

Shit, nu-mi pot aduna gândurile. Deci, marţi am făcut ceva în premieră. M-am hotărât să termin sezonul 3 din House. Şi l-am terminat. La 6 dimineaţa. Dar nu asta era premiera. Premiera era că, la 6, ies la ţigară. Am zis că fumez şi mă bag la somn, oricum eram răcit, aveam motivare…Şi ce-mi trece mie prin căpăţână…Hai să mă duc la şcoală! Seriosly, numai zâmbeam la ideea de a merge la şcoală fără să fi dormit un minut din noapte. No, planul era făcut, aşa că m-am îmbrăcat, m-am spălat, şi dus am fost. Pe drum mă întâlnesc cu nişte prieteni. Ei somnoroşi, pana mea, era 7 dimineaţa. Eu vesel din cale-afară, râd, fac glume, cânt(îmi mergea muzica în căşti…It’s the eye of the tigerrr…:-D ). Se mirau şi mă întrebau ce am fumat. Nimic, ce naiba, e dimineaţă, o dimineaţă frumoasă chiar, prima dimineaţă de primăvară…Apropo de asta….SOAREEE…Yeahhh.

Nah, în veselia aia am ţinut-o toată ziua. Ajutat de 4 cafele( I know, lol) şi un energizant. Dar a fost tare. Pe la 1 am pelcat într-o plimbare( doar era soare, ce naiba) prin Skate, Parcul Mare, Cetăţuie. Seara…am fost rupt. La 6 m-am pus în pat, peste un minut eram în lumea viselor. Şi mi-am pus ceasul, să mă trezesc la 10, doar trebuia să văd episodul din Lost. Şi m-am trezit. La 12 juma’, cu ceasul radiolui pâlpâind….Mda, iar s-a luat curentul, iar nu a sunat ceasul. Great, m-am culcat la loc, m-am trezit la 7, nu mai puteam dormi. Şi acum iar sunt rupt. Şi de 30 de minute tot încerc să mai scriu la postul ăsta. Da’ Bellamirra tot îmi distrage atenţia. Noroc că acum nu mă mai bagă în seamă. Ok, să revenim. 😀

So, în rest sunt foarte fericit de vremea asta frumoasă. Bine, sunt cam răcit, dar nu mai contează. Nu când văd soarele pe cer, cerul extrem de senin( există extrem de senin? hmmm 😀 ), păsărelele ciripind, ba chiar am văzut albine. Deci, e primăvară fraţilor. Şi nimic nu se compară cu un condus pe vremea asta frumoasă. Ceea ce am şi făcut azi, cu ocazia trip-ului to the country. Şi nimic nu se compară cu un ieşit pe afară cu my crazy friends( fuck you very much, sunteţi mai nebuni decât credeam). Eh, a fost frumos, aş pune şi nişte poze, dar tare mi-e teamă că o să muriţi…de râs. 😀

Închei prin a spune că, acum seara am văzut Marley and me, după ce citişi despre el pe blog-ul lui Vlad Olteanu. Foarte frumos film, precum a spus şi el, e diferit faţă de restul filmelor cu câţeluşi pentru că nu se concentrează doar asupra lui. Şi la sfârşit, am lăcrimat, nu pot să spun plâns, pentru că nu există film la care să fi plâns, doar lăcrimat. Anyway, vă recomand filmul cu cea mai mare plăcere.

Have a good night people, I’m going to sleep, tommorow I have school. 🙂

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 25, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Ordinary shit.

  1. Bella Mirra

    Februarie 26, 2010 at 11:26 am

    May, daca nu te tineam eu vorba, nu mai aveai cum sa ma mentionezi in postul tau, ceea ce imi multumesc mie prima data, apoi tie :”>
    Deci, a meritat apoi sa nu mai „te bag in seama”!
    Oricum, viata e frumoasa, florile au inflorit (la mine,nu stiu la tine), vine primavara…
    Apropo, sa stii ca nu exista in lumea asta mai CRAZY decat mine :))
    Cel putin in lumea reala 😀
    Deci, ai grija cum te tratezi. Sa nu cumva sa folosesti aspirina aia… 😀

     
  2. online

    Martie 22, 2010 at 12:42 pm

    nevoia de a verifica:)

     

Lasă un răspuns

 
