RSS

Just for the record?

26 Feb

De când am blog-ul am scris aproape în fiecare zi. Bine, au fost şi zile în care n-am scris deloc. De ce? Din lipsă de idei.

Şi mă gândeam…dacă câteva zile nu am nicio idee, nu postez. Logic, nu? Cel puţin pentru mine, eu merg pe varianta ” dacă postez să fie ceva calitativ, dacă n-am idei, mai bine o las moartă”. Bineînţeles, dacă nu postezi, iţi scad vizitatorii, scazi în zelist, alea alea. Aşa că, unii postează orice, doar ca să fie acolo şi ca nu cumva să treacă ziua fără să facă un post. Nu contează că ce a postat e rahat, că nu interesează pe nimeni, că e slab calitativ….e post just for the record.

Well, eu sunt horărât să nu practic aşa ceva veci. Dacă n-am idei, nu scriu. Şi să fie zile întregi. Nu vreau să-mi văd pe blog posturi degeaba. Strică toată imaginea. Părerea mea.

Dar voi, voi cum faceţi? Mai practicaţi, aşa from time to time? C’mon, you’re secret it’s safe with me. WILSSOOONNN. 😀

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 26, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Just for the record?

  1. Bella Mirra

    Februarie 27, 2010 at 3:06 pm

    yeah!
    si cu recordul ce fac acesti „maniaci”? 🙂
    in fine…fain articolul :>

     
  2. winnetou28

    Februarie 27, 2010 at 3:08 pm

    Le tine de foame! 😀

     

Lasă un răspuns

 
