RSS

What a wonderful…day.

02 Mar

A venit primăvara! Nu doar în calendar, ci şi afară. Soare, cer senin, intr-un cuvânt perfect. Şi mâ gândeam azi dacă primăvara e anotimpul meu preferat. Ei bine, am ajuns la concluzia că nu pot spune că e. Tot vara e pe primul loc. Dar şi primăvara are ceva special…e revenirea după toamna şi iarna cea lungă şi friguroasă, vezi soarele după atâtea luni, ba chiar te încălzeşte. Şi ai o stare…parcă ai vrea să-ţi iei zborul. :-). Citeam acum seara pe blog-ul Ştrumfiţei cu eşarfă cum că stătea în bus şi visa pe geam la primăvară, cu gândul în 5 direcţii. Ei bine, m-am regăsit, exact aşa am făcut şi eu azi, pe drumul spre casă. Mă gândeam că ce bine că a venit primăvara. Yeee.

Şi cum aveam chef de zburat şi de zburdat, ce-mi trece mie prin gând: oare, oare nu facem un antrenament de parkour, aşa, ad hoc. Ştiam că deobicei ieşim în weekend, că nah, unii sunt ocupaţi cu şcoala, alţii cu serviciul. Dar am zis că să văd, aşa că am sunat un prieten şi l-am întrebat…Şi surpriză, a spus că ieşim. Buuun. La 5. Buuun.

La 5 am fost acolo, am ieşit, am făcut o mişcare foarte foarte bună până la 8 jumate. Şi vreau să menţionez faptul că aşa de rupt sunt că abea tastez corect. Sper să iasă ceva din postul ăsta. :-D. But anyway, iubesc oboseala asta. Faza proastă e că nu am mai avut timp de rutina zilnică, adică de 3 episoade din House şi să mă joc ceva. Abea am văzut un episod şi deja sunt cu capul pe tastatură. Eh, nu renunţ eu la o ieşire în favoarea calculatorului. Never.

În altă ordine de idei, văd că Vlad Olteanu mi-a dat o leapşa. Una pe care habar n-am cum s-o fac. :-D. Anyway, nu la ora asta. Poate mâine îmi pică fisa.

Ahh, şi mă mai gândeam la ceva azi. Mă gândeam că e primul an în care nu am dat niciun mărţişor. Nici măcar la maică-mea. N-am mai ajuns să cumpăr, am dormit ca un porc toată ziua, şi aia a fost. Shame on me. În rest şi aşa nu mă stresam să mai dau la cineva, nimeni nu merită( ştiu, sunt rău…sau nu?) 😀

O primăvară cât mai frumoasă vă doresc tuturor, şi un happy 1-8 martie doamnelor şi domnişoarelor. Să vă bucuraţi de această vreme divină. 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 2, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
