RSS

Battlefield Bad company 2[Review]

05 Mar

Eram aşa…într-o pană de jocuri. Adică aveam în pc câteva instalate, dar niciunul nu mă mai atrăgea. Aşa că am zis că mă reapuc de Call of duty Modern Warfare 2. Şi îmi era cam groază. Şi atunci mi-am amintit că a apărut Battelfiel bad company 2.

Asemănător cu COD, era exact ceea ce aveam nevoie. L-am instalat, şi mi-am dat seama că aşteptările nu mi-au fost înşelate. Mi-a plăcut de la prima misiune până la ultima.

Ceea ce mi-a plăcut foarte mult în juc a fost modul în care explodau/se dărâmau clădirile. Iar dacă stăteai liniştit după un zid, puteai să te trezeşti în secunda 2 că nu mai e niciun zid, din cauza unui băiat perspicace care te-a ochit cu rpg-ul. Aşa că nu te poate uita D-zeu în acelaşi loc o veşnicie.

Sunetul. Încă o bilă albă. Se dărâma o clădire şi mă speriam, atât de real suna. Trecea un avion, mă uitam pe geam să văd avionul, după îmi dădeam seama că din joc…Iar sunetul sniper-ului…priceless. Sună exact aşa cum ar trebui, cu un ecou de te sperie.

Grafica, criticată de mulţi, mie mi s-a părut super ok. Iar prin junglă, chiar stăteam să admir natura, erau unele peisaje…

Story-ul a fost iar interesant, nu a fost nu ştiu ce, nemaivăzut, dar a fost ok. Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost playgame-ul. Acoperă toate celelalte defecte ale jocului. Mi-a plăcut că, pe easy chiar a fost easy. Eu dacă joc un joc, o fac ca să mă relaxez, nu să îmi smulg părul din cap de nervi. Au fost vreo 2 misiuni care mi-au dat bătaie de cap şi un pic de nervi, dar în rest no problemo.

Jocul este relativ scurt, având 13 misiuni care le termini în 4 ore, sau 5 dacă te mişti mai încet. Anyway, în seara asta l-am terminat şi eu, şi pot spune că sfârşitul e unul reuşit. Cel puţin mie mi-a plăcut şi mi-a făcut dor de Texas.  😀

So, dacă vreţi să vă relaxaţi with some good shit şi vă plac FPS-urile, nu ar trebui să rataţi acest joc.

Notă Gamespot: 9/10

Nota mea: 10/10

(click pe poze pentru full size)

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 5, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Un răspuns la „Battlefield Bad company 2[Review]

  1. hawdoken

    Mai 7, 2012 at 6:09 pm

    man e aici o misiunde unde ma lasa in zapada si nus ce sa fac daca ma duc dupa sageata portocalie ajung la un moment dat cu tero peste mine si asa ecranu e inghetat si pe google nu am gasit alte videoclipuri cu aceasta misiune 😀 plz ajutatima

     

Lasă un răspuns

 
