RSS

Zăpadă? În martie???

05 Mar

Dap, how fucked up is that? Pe când mă bucuram că e soare, că în sfârşit nu mai e frig, că e uscat, că a venit PRIMĂVARA. Da, câcat, că de ieri a început să cadă câte-un fulg…pardon, a început cu o lapoviţă urâtă, ca mi-a udat părul azi noapte ca naiba. O lapoviţă care amestecată cu noroi a ajuns pe hainele mele, după o fugă de poliţie ceea ce credeam noi că e poliţia. Dar asta e altă poveste. No, şi să nu fi nervos? Şi pe sâmbătă aveam antrenament de parkour. Acum să văd ce câcat mai facem pe noroi.

Eh, asta este. Da zăpadă în martie eu n-am mai văzut. Zicea mama azi dimineaţă că de când sunt nu a fost aşa ceva. Poate c-a fost, da’ eu unul nu-mi amintesc. Vreme de făcut copii stat în casă şi vizionat seriale/ filme. Sau un joc video. Orice. Numai să fi în casă. Şi să nu te uiţi pe geam, afară. Că te ia cu friguri. Pe bune.

Cius.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 5, 2010 în Diverse

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
