RSS

Back to basics.

06 Mar

Ascult o grămadă de genuri de muzică, de la old school rock ‘n’ roll, dance, trance, drum and bass, rap până la muzica clasică. Desprea ea am de gând să vă vorbesc.

Mă uitam azi la trailer-ul de la Bad Company 2…care avea pe fundal…surpriză…Johann Strauhs- Dunărea Albastră. Şi cum mă uitam eu la trailer şi ascultam piesa, mi-am amintit de clasa a 7-a, sau a 8-a, don’t know for sure. Ideea e că aveam o profă de muzică foarte tare. Şi prin „foarte tare” vreau să spun că aducea o grămadă de cd-uri originale cu muzică, şi făceam audiţii.

Apoi, în altă zi când venea cu cd-urile şi punea o piesă, trebuia să îi spunem cine o cântă şi ce piesă e. Notam fiecare pe caiet şi cine ghicea avea un plus. Ei bine, eu aproape niciodată nu ghiceam. Recunoşteam piesa, dar nu îmi aminteam numele ei. Şi m-am enervat.

Aşa că m-am dus acasă, am făcut rost de nişte cd-uri cu muzică clasică, şi m-am pus pe ascultat. Şi atâta am ascultat până am reuşit să asociez numele cu piesa. Şi uite aşa am prins eu drag de muzica clasică.

Bineînţeles, majoritate celor de vârsta mea nu văd nimic frumos îm muzica clasică. Nimic mai greşit. E de ascultat singur, întins pe spate, cu mintea zburând aiurea. De asemenea, trebuie şi să ai o anumită mentalitate asupra frumosului ca să-ţi placă. Dar când ajungi să o înţelegi, şi să-ţi placă…that feeling it’s priceless.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 6, 2010 în Diverse

 

Lasă un răspuns

 
