RSS

Chef de viaţă!

07 Mar

E ora 2 fără ceva în noapte. Dar nu ar trebui să vă mai mire, dat fiind faptul că deja ştiţi că sunt o pasăre de noapte. M-am trezit la 5 după-masa, şi am de gând să nu mai dorm noapte asta, aşa voi reuşi să învăţ mâine( pe bune, am un chef toată ziua) şi să adorm deseară pe la 8.

Ei bine, am un maareee regret. Că nu m-am dus nicăieri noaptea asta. De câteva săptămâni, sâmbătă sunt în club, mă simt bine, las deoparte toate probleme, uit de tot, mă distrez. Şi sâmbată asta am stat acasă. Că nu mai aveam chef. Şi acum am un chef nebun de a face…orice, numai să nu-mi petrec noaptea singur. Pe bune. Aş povesti cu vreun prieten vrute şi nevrute, verzi şi uscate, aş dansa, precum spuneam, anything. Ahhh ce ciudă îmi e că nu sunt în oraş să pot ieşi când am chef eu. Acum nu v-aş mai scrie, acum aş fi undeva printr-un club, cu o bere în mână, cântând de nebun cu vreun prieten.

Dar lasă, că nu mai fac eu aşa weekend-ul viitor. Nu stau în casă nici mort. Dar ştiţi cine e de vină pentru pofta asta nebună de distracţie? Ramona, care m-a anunţat bucuroasă că pleacă în Janiissss( clubul meu preferat), şi Cabral cu al lui post.

Nah, distracţie plăcută le doresc tuturor care nu stau ca fraierii mine în casă. Şi noapte bună pentru restul.

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 7, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „Chef de viaţă!

  1. Gabriela

    Martie 7, 2010 at 3:02 am

    Nu esti singurul care sta in casa si care nu doarme la ora asta..ai mei prieteni sunt iesiti fiecare pe unde au apucat sau stau „cuplati” in casa,iar eu sunt singura cu serialul meu preferat :))..daca ai chef de vorba sau ceva,da’mi un semn,ai mail’ul meu acolo

     
  2. winnetou28

    Martie 7, 2010 at 3:06 am

    Bine ai venit Gabriela, eu sunt Gabriel. 😀 Pe bune.
    Iti dau add acum. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
