RSS

M-am mutat.

10 Mar

Sunt mai aproape de şcoală acum, nu mai chiulesc, mă las de fumat( bunică-mea mă simte). Deci numai avantaje. Sunt la 2 minute de staţia de bus, deci nu mai tremur de frig dimineaţa. Bineînţeles, acum trebuie să mă descurc cu net-ul ăsta mizerabil de la Orange. Azi mi-a căzut de 10 ori pe puţin. De download nu mai spun, da’ mi-am pregătit de acasă nişte seriale, deci deocamdată nu e stres.

Bine, nu e definitivă treaba,  până în vacanţa de vară, cam aşa.

În altă ordine de idei, m-am răcit. Da’ aşa, la modul cel mai urât. Am stat ieri noapte până pe la 2 treaz, nu puteam adormi de tusă. Una din aia urâtă, credeam că îmediam îmi scuip şi plămânii afară. Şi da, chiar sunt răcit, dragi colegi cârcotaşi. Deci next week ne vedem numai. Parcă aud iar comentarii că chiulesc. Whatever.

A, da. Şi am fost în seara asta pe cartodrom, again. Mai erau încă vreo 2 începători. Şi, finally, am reuşit să nu mai îmi facă aşa maşina aia care ziceam că e imposibil de condus. Huurayyy.

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 10, 2010 în Diverse

 

2 răspunsuri la „M-am mutat.

  1. Gabriela

    Martie 11, 2010 at 3:30 am

    da,numai avantaje :))))..las’ ca stiu eu :)))

     
  2. winnetou28

    Martie 11, 2010 at 2:28 pm

    Şhhh, nu mai spune la nimeni. 😀

     

Lasă un răspuns

 
