RSS

De ce Orange-ul suge.

14 Mar

Pentru că dacă net mobil de la ei, o să îţi iasă fire albe. Şi ţi le smulgi împreună cu celelalte. Ţin minte acum un an când mi-am făcut abonamentul. Mă duc acasă, instalez, dau să se conecteze and…downloada cu 2 kb/sec. Ok, understood, nu e net de download. Da’ nici chiar aşa. Nici măcar site-urile nu se încărcau bine…Sun la ei, după vreo 10 mn de aşteptat şi 30 de convorbire, am rezolvat buba. Trebuia să îl oblig să se conecteze prin 3G. Că el nu găsea acolo semnal bun pentru 3G şi se conecta prin alte tâmpenii. Ok, net mobil, nu se presupune că merge bine şi la 30 de km de oraş? Doamne iartă-mă că nu m-am dus în munţi cu el.

Nah, îl întreb pe operator ce e cu semnalul ăla inexistent( ai semnal ca şi la tel, şi nu era nicio liniuţă). Cică nu am antenă de-a lor aproape de mine. Ok, las de la mine.

…Şi m-am dus cu net-ul în oraş. Şi aceeaşi chestie. Nicio liniuţă de semnal. Şi să nu-i înjuri? Să nu fi nervos? Soluţia lor? Niciuna. Şi net-ul merge şi mai mult nu merge. Cade când are el chef, dacă are chef merge cu 100kb/sec, dacă nu, merge cu 10kb/sec. Asta fără să depăşesc limita lor de download. Adică 1,5 gb. Pe lună. Nasol, huh?

Da’ acum câteva zile m-am enervat rău pe ei. Uitasem să plătesc factura orange, navigam liniştit pe net şi dintr-o dată…down. Încerc să îl reconectez…Portul a fost închis. Da’ pe măta. Nu puteau să mă anunţe cu un mesaj că nu am plătit factura? Dacă e vorba de abonament voce îţi trimit 10 mesaje de ai uitat plata facturii. La internet nu se mai aplică?

Şi ce să mai vorbesc de publicitatea şi ofertele fantomă. Vezi un telefon la best deal, cică 30 de euro. Pardon. * De la 30 de euro. Că omu de rând şi ştie ce înseamnă ” de la”-ul ăla. Şi te bucuri. Şi intri în magazin şi vrei să-ţi faci abonament şi să cumperi telefonul. Şi câcat. Că îţi spun căăă, deefappt, 30 de euro e cu abonament de 60 de euro. Şi cu abonament mai lesne e 100 de euro telefonul. Aşa că îi înjuri şi ieşi.

Ayway, orange sucks big time, din multe privinţe. Aşa că interesaţi-vă şi deschideţi bine ochii înainte de a încheia un contract.

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 14, 2010 în Diverse

 

Etichete:

2 răspunsuri la „De ce Orange-ul suge.

  1. Lisandru

    Martie 17, 2010 at 11:21 pm

    Ma si eu am tot internet prin orange si intradevar am acut zile in care imi venea sa il arunc pe geam dar are momente in care merge chiar foarte bine ..
    Fata de Zapp sau vodafone e oricum de sute de ori mai bun si daca ai semnal 2,3 liniute la 3g+ descarci cu >100kb/s si merge foarte bine .

     
  2. winnetou28

    Martie 18, 2010 at 2:11 pm

    SI unde? Unde gasesc eu semnal de 3 liniute? Ma duc langa antenele lor? 😀

     

Lasă un răspuns

 
