RSS

Tentative de drift.

14 Mar

Fost-am vineri în cartodrom. A nins cu o seara înainte, deci pistă udă. Am făcut primul tur, să văd cum reacţionează maşina pe ud, după care am făcut turul de glorie.

Turul în care făceam drift-uri în fiecare curbă. Deci, ce senzaţii….Nu pot descrie în cuvinte, îmi vine să scriu doar super, bestial şi iar super. Cameramanul meu de ocazie o să fie bătut până la sânge, filma asfaltul când eu eram în drift. Ce să-i faci, dacă nu a mai ţinut până acum camera în mână. Camera de la telefon.

Nah, anyway, singurul regret e că nu am filmat şi din maşină. Se vedea tensiune, se vedea cum volanul se îvârte în continuu când intram şi ieşeam din drift. Degeaba, senzaţiile de la volan nu se pot simţi decât dacă tu eşti cel de la volan. Nu se compară dacă stai pe scaunul din dreapta, sau, te uiţi la filmuleţ. Ai impresia că e uşor, şi că am intrat în curbă cu viteză mică. Ei bine, nu e uşor, mai ales partea cu redresatul. Volan spre interiorul curbei aproape maxim, volan spre exterior aproape maxim, apoi îndreptatul volanului. În câteva secunde. Iar despre viteză, dacă intram mai tare în curbe, îmi aluneca faţa când viram, şi mergeam în cauciucuri. Am păţit-o.

Oricum, a fost foarte tare, cea mai tare experienţă de până acum. Când m-am dat jos de la volan eram ud. Leoarcă. Curgea apa pe mine. Mă întreabă un prieten dacă mi-a fost frică, dacă am avut emoţii. Nu. Nu am avut timp de aşa ceva.

Mai jos puteţi vedea unul din cele 2 filmuleţe. Al 2-lea e mai lung, dar nu a filmat bine. Aşa că din 4 minute abea se văd 2 drifturi. Enjoy. And don’t try this at home. 😀

 
3 comentarii

Scris de pe Martie 14, 2010 în Diverse

 

Etichete:

3 răspunsuri la „Tentative de drift.

  1. Bella Mirra

    Martie 14, 2010 at 12:47 pm

    oo..unde era Rafy Shumy ;))
    faina faza 🙂

     
  2. additer

    Martie 14, 2010 at 11:18 pm

    Phuai ma Ceakky…stii ca eu trebuia sa filmez nu??

     
  3. winnetou28

    Martie 15, 2010 at 11:48 am

    Stiu, dar dacă domnia voastră nu intră pe mess şi îşi ţine telefonu închis….cum ai vrea sa te contactez? Telepatie? Next time my friend. Dacă va fi vreun next time.

     

Lasă un răspuns

 
