RSS

De noapte bună.

22 Mar

Săptămâna trecută a fost una agitată. Tot pe drumuri şi iar pe drumuri. Un weekend şi mai şi, o seară de sâmbătă bestială prelungită până duminică dimineaţa la 9. Săptămâna asta a început tot aşa, o ieşire neplanificată la un pic de mişcare, apoi o călătorie, iar neplanificată. Şi tot ce am vrut a fost să stau în casă. Să citesc. Să mă uit la House. Să ma uit la Shutter Island. Da’ nu mi-a ieşit. Eh, asta este, poate măiineee.

În altă ordine de idei, mai am săptămâna asta de şcoală, trezit de dimineaţă, stres, tot tacâmu’. Apoi urmează o săptămână de concediu practică, iar apoi cea de vacanţă. Doamne ajută să ajungem şi la vacanţă. Da’ nu prea cred. Până la D-zeu te papă îngerii. :-D.

Vă las cu o piesă de nani nani. O piesă de la cântăreaţa care a înspirat numele clubului meu preferat, adică Janis. Enjoy and good night people.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 22, 2010 în Diverse

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
