RSS

Duna TV

23 Mar

Am mai dat, aşa întâmplător. Şi am mai văzut când se uita bunica. Deci, program mai de rahat decât ăsta, să mor dacă am văzut. Şi nu pentru că as avea ceva cu cei de naţionalitate maghiară( vedeţi, ce frumos am spus). Dar pentru că e de…câcat. Adică ei înlocuiesc toate vocile personajelor. Că e film, documentar, orice, vezi actori vorbind în maghiară.

Nu înţeleg de ce nu se pot limita la o subtitrare, cum fac toate posturile normale la cap. Da ei nu. Că să fie totul în maghiară. E chiar hilar, era un film odată. Cu gangsteri. Cu negrii. Şi să îi auzi vorbind în ungureşte….Te pişi pe tine, nu alta.

Oricum, ăsta şi cu OTV-ul sunt post-urile la care nu m-as uita nici bătut. Mă limitez la Discovery/ NG

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 23, 2010 în Diverse

 

Un răspuns la „Duna TV

  1. kinetix

    Martie 24, 2010 at 12:07 am

    maghiarii inlocuiesc limba la orice film, nu doar pe DUNA ala naspa de care zici tu :))

    ei nu stiu citii asa repede ca noi romanii si le traduc sa fie mai usor pentru ei, oricum e naspa

    ungurii *****

     

Lasă un răspuns

 
