RSS

Blogging, blogging, dar până unde?

24 Mar

A scris şi Vlad despre asta, după ce a văzut episodul Private Lives, din House. Bineînţeles că eu l-am văzut mai tărziu, cum nu eram onday. Şi neapărat trebuie să scriu şi eu 2-3 rânduri.

So, era vorba despre o bloggeriţă care scria absolut fiecare aspect din viaţa ei, pe blog. Scria despre certurile avute cu prietenul, despre sex-ul de proasta calitate, despre cum s-a trezit dimineaţa, pur şi simplu întreaga ei viaţă o puteai citi pe blog. Stătea până noaptea tărziu, se mai certa cu prietenul din cauza asta…dar continua. Încă susţinea că îi pare rău că prietenul ei nu are blog, pentru că aşa nu ştie ce gândeşte.

Şi acum eu mă întreb…cum foc să îţi faci cunoscută întreaga viaţă privată? Că doar de aia se numeşte privată, să nu o ştie toată lumea. Ok, dacă le-o spui unor necunoscuţi, mai treacă meargă, deşi tot e weird. Dar, nu te citesc numai necunoscuţii. Cel puţin pe mine, cei mai fideli vizitatori sunt colegii, prietenii, lumea care mă ştie. Şi nu m-aş apuca niciodată să îmi scriu my entire shiting life on the blog.

Adică, bun, mai postez o întâmplare, ceva mai deosebit, recunosc, dar nu chestii intime.Cum ar fi să mă apuc să povestesc despre nu ştiu ce probleme financiare, despre cum m-a inşelat prietena, despre cât de fraier am fost că nu am făcut aia sau aia…Nu aş mai avea tupeul să ies din casă, tot ceea ce aş îndura ar fi ruşine. Şi milă maybe. Dar cine are nevoie de mila altuia? Rufele murdare se spală în familie, vorba aia nu e degeaba.

Deci, bloggerim, fiecare ce crede de cuviinţă, dar totuşi, să încercăm să nu ne facem public fiecare aspect al vieţii noastre, aspect bun sau, de cele mai multe ori, mai puţin bun.

Aloha.

 
6 comentarii

Scris de pe Martie 24, 2010 în Diverse

 

Etichete: , , ,

6 răspunsuri la „Blogging, blogging, dar până unde?

  1. Vlad Olteanu

    Martie 24, 2010 at 10:14 pm

    Ti-am citit articolul imediat ce am primit ping-ul de la tine. Nu am de ce sa sar pentru ca cine stie cati inaintea noastra au scris despre acest subiect, iar noi am folosit ideile lor fara sa stim.
    On topic, ma bucur ca suntem de aceeasi parte in aceasta…”problema”. Toate in lumea asta au o limita si e indicat sa ne prindem cand trecem de una. Mie-mi venea s-o sparg cu bataia pe aia din serial.
    Off topic, am inceput sa te citesc din ce in ce mai des. Place cum scrii 😀 Tine-o tot asa!

     
  2. winnetou28

    Martie 24, 2010 at 10:18 pm

    ON topic: Glumeam cu saritul, stiu ca nu esti genul care sa sara. 🙂
    SI mie imi venea sa o bat, deja isi organiza viata in functie de parerile celor care ii vizitau blog-ul…si cand viata ei depindea de o decizie, nu s-a bazat pe prieten, ci pe oameni necunoscuti…trist.

    Off topic: Ma bucur ca ma citesti si ca iti place cum scriu. Si eu te citesc zilnic.
    Ms pentru incurajari. 🙂

     
  3. cami

    Martie 25, 2010 at 1:29 pm

    ai un „premiu” la mine pe blog:)

     
  4. keltoighost

    Martie 25, 2010 at 10:42 pm

    Mare adevar graiesti 🙂

     
  5. winnetou28

    Martie 25, 2010 at 10:56 pm

    Merci, merci.
    Bine ai venit pe aici. 🙂

     
  6. keltoighost

    Martie 26, 2010 at 1:38 pm

    Bine te-am găsit şi eu 🙂

     

Lasă un răspuns

 
